JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Πέμπτη 5 Μαΐου 2011

O Del Piero ανανέωσε το συμβόλαιο του στο νέο γήπεδο !!!

H Juventus ανακοίνωσε επίσημα ότι "ανανέωσε το συμβόλαιο του Alessandro Del Piero. To νέο συμβόαλιο που υπογράφηκε σήμερα από τον πρόεδρο Andrea Agnelli και τον παίχτη, ισχύει ως τις 30 Ιουνίου 2012. Η συνάντηση για την υπογραφή πραγματοποιήθηκε το απόγευμα στο Νέο Στάδιο", καταλήγει το ανακοινωθέν στην ιστοσελίδα της ομάδας, Juventus.com δίνοντας στον capitano τη δυναντότητα από τώρα να κάνει το πρώτο βήμα στο νέο γήπεδο.

Ο Alessandro Del Piero, μαζί με τον αδελφό του και ατζέντη του Stefano, τον Marotta και τον ίδιο τον πρόεδρο Andrea Agnelli βρεθήκαν στη συνέχεια στην αίθουσα τροπαίων του συλλόγου (που ο capitano φρόντισε να πλουτίσει με τα γκολ, τις εμφανίσεις και τη στάση του) ενώ οι τηλεοράσεις ετοιμάζονται για τις καθιερωμένες δηλώσεις.

ΤΟΡΙΝΟ, 5 Μαΐου – Ο Αλεσάντρο Ντελ Πιέρο θα ολοκληρώσει την καριέρα του στην Γιουβέντους. Ο παίκτης της Γιουβέντους υπέγραψε νέο συμβόλαιο με το σύλλογο και θα είναι και την επόμενη σεζόν στο Πιεμόντε. Η συμφωνία θα ισχύσει μέχρι τις 30 Ιουνίου 2012. Το συμβόλαιο υπεγράφη στο νέο γήπεδο, στο τρίτο γήπεδο κατά το οποίο ο Νο 10 θα κάνει την εμφάνιση του. Ένα ρεκόρ που δεν έχει κάνει άλλος παίκτης μέχρι τώρα.

Andrea Agnelli : Ο Πρόεδρος εξέφρασε την ικανοποίησή του για την ανανέωση και έθεσε υψηλούς στόχους για την επόμενη σεζόν : «Για μένα, αυτή η σύμβαση είναι σημαντική. «Θέλει να κερδίσει το scudetto στο νέο μας γήπεδο» είπε εξηγώντας πως ο capitano του εκμυστηρεύτηκε ότι «Θέλει να βγει από το νέο στάδιο με ένα scudetto στο στήθος». «Θυμάμαι το πρώτο χατ-τρικ εναντίον της Πάρμας. Έχει αποδειχθεί πως γεννήθηκε για να ενσαρκώσει την πραγματική Γιουβέντους». Και συνέχισε «Είναι ένα πράγμα που μας κάνει περήφανους, είμαστε η πρώτη ομάδα στην Ιταλία με ιδιόκτητο στάδιο, το οποίο θα είναι έτοιμο να υποδεχθεί τους οπαδούς μας ». Ακόμα για την ανανέωση: «Ήταν απλό. Συναντηθήκαμε τον Ιανουάριο και υπήρχε η διάθεση και από τις δύο πλευρές ». Στη συνέχεια είπε: «Ναι, νιώθω υπέροχα που θα συνεχίσει να είναι ο αρχηγός της Γιουβέντους και στο νέο μας γήπεδο. Θέλω να κερδίσει ένα πρωτάθλημα στο νέο γήπεδο. Η ελπίδα μας είναι αυτήν. Πιθανώς θα είναι το τελευταίο του έτος, θέλει να κλείσει με μια νίκη. Το επόμενο έτος θα είναι η εκδίκηση.»

Ντελ Πιέρο: Νιώθω πιο νέος στα 37 μου χρόνια «Σήμερα είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι και πάλι εδώ, ήταν αυτό που ήθελα για τον επόμενο χρόνο ». Δήλωσε ο Αλεσάντρο Ντελ Πιέρο, μιλώντας στο Sky Sports, ήταν τα πρώτα συναισθήματα μετά την ανανέωση του συμβολαίου του που τον δεσμεύει με Γιουβέντους μέχρι τις 30 Ιουνίου 2012. « Η επίτευξη συμφωνίας δεν ήταν δύσκολη, διότι δεν υπάρχουν πολλά να συζητήσουμε », πρόσθεσε. Σχολιάζοντας τα λόγια εκτίμησης του Προέδρου Andrea Agnelli, ο επιθετικός της Γιουβέντους δήλωσε : « Η αγάπη του προέδρου ποτέ δεν έχει αποτύχει, και σήμερα είναι προνόμιο να βάλω την υπογραφή μου στο νέο γήπεδο, ήταν μια ωραία επιβεβαίωση. Νιώθω λιγότερο από τα 37 μου χρόνια, Πέστε ότι είμαι λιγότερο, έτσι θα κερδίσω το τρίτο αστέρι ...».

Θα είναι το τελευταίο έτος μου ως παίκτης; « Τα πράγματα πρέπει να τα δείτε κάθε χρόνο » - είπε ο Άλεξ – « Εγώ είμαι καλά, είμαι σε καλή κατάσταση, φέτος ήμουν σχεδόν πάντα διαθέσιμος. Κοιτάζω στο εγγύς μέλλον για μένα είναι το επόμενο έτος, θα υπογράψει μόνο για ένα χρόνο. Ο στόχος της Γιουβέντους είναι πάντα να υπερέχει, είναι στη φύση αυτής της ομάδας και των χρωμάτων της. Ο πρωταρχικός στόχος είναι η νίκη, δεν υπάρχει μέση λύση» .

Δεν υπάρχουν σχόλια: