JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Πέμπτη 19 Μαΐου 2011

Απάντηση Moggi, Capello στον γελοίο Massimo.

Ο Massimo Moratti έκανε άλλη μια επίθεση κατά της Juventus υποστηρίζοντας ότι δεν κέρδιζε η Inter για μια δεκαετία το scudetto λόγω Calciopoli, « o λόγος για τον οποίο τους πιάσανε και ίσως υπήρχε κάτι και πριν αλλά είχαν την τύχη να μην τους υποκλέπτει κανείς», είπε ξεχνώντας ότι ο ίδιος είχε δώσει εντολή για υποκλοπές που δεν απέδωσαν τίποτα... Και δεν σταμάτησε εκεί: προκλητικότατα ισχυρίστηκε ότι το scudetto (di cartone) του 2006 « είναι δικό μας, να διαλέξουν άλλο, εκείνο είναι δικό μας »...
Για να πάρει την άμεση απάντηση του Fabio Capello «Το scudetto του 2006 το νιώθω δικό μου, έχω ακόμα το μετάλλιο σπίτι, κανείς δεν ήρθε να μου το πάρει ». O Lucciano Moggi απάντησε σε σκληρό ύφος « Θεωρώ ότι ο Moratti δεν είναι σε θέση να λέει ότι το ποδόσφαιρο είναι καλύτερο ή χειρότερο, είναι κάποιος που εκμεταλλεύτηκε το calciopoli για να γίνει μεγάλος », είπε επισημαίνοντας ότι ήταν η Inter αυτή που δεν παρακολουθούνταν με υποκλοπές. « Θα ήθελα ο Moratti να μείνει σιωπηλός και για το ζήτημα των πλαστογραφημένων διαβατηρίων » και συνέχισε πως « η Inter χρησιμοποίησε τον εν ενεργεία, τότε, διαιτητή Nucini για δυο χρόνια, υπόθεση για απευθείας υποβιβασμό. Η αθλητική δίκη είπε ότι δεν υπήρχαν αθλητικές παρανομίες από πλευράς Juve, αυτή είναι η αλήθεια
».

Δεν υπάρχουν σχόλια: