JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Δευτέρα 30 Μαΐου 2011

Πίρλο: "Στη Juve υπάρχει μεγάλη επιθυμία να επιστρέψει αμέσως στην κορυφή"

Αντρέα Πίρλο είναι ήδη έτοιμος για μια νέα περιπέτεια με την Γιουβέντους και δείχνει την αισιοδοξία του σε συνέντευξη του στη Gazzetta dello Sport: "Στο Τορίνο υπάρχει μεγάλη επιθυμία να επιστρέψουμε στην κορυφή. Η εντύπωση ήταν πολύ καλή από την πρώτη κιόλας στιγμή στη συνάντηση που είχα με τον Andrea Agnelli. Υπάρχει η επιθυμία να κάνουμε πολλά φέτος και να εκπληρώσουμε τους υψηλούς στόχους της ομάδας ",δήλωσε ο μέσος της Γιουβέντους.

"Θα ήθελα να βοηθήσω την ομάδα που άρχισα το ποδόσφαιρο και παραμένει στην καρδιά μου , δήλωσε σχετικά με την κρίση στην Brescia. Στεναχωριέμαι για τον υποβιβασμό της Brescia: Ελπίζω ότι κάποια από Corioni τους ενίσχυση. Για μένα, η ιδέα του κλεισίματος της καριέρα μου στη Brescia είναι πάντα εκεί. Αλλά αυτό θα το συζητήσουμε σε λίγα χρόνια για το αν θα κλείσω την καριέρα μου στη Μπρέσια».

Τέλος, μια σημείωση σχετικά με τη νέα πρωταθλήτρια Ευρώπης: "Η Μπαρτσελόνα είναι η καλύτερη ομάδα τα τελευταία χρόνια, παίζοντας ως Barca δεν μπορεί εύκολα να τη νικήσει κανένας."

Δεν υπάρχουν σχόλια: