JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Κυριακή 15 Μαΐου 2011

Ευρώπη τέλος, εμφάνιση για κλάματα.

Άλλη μια εμφάνιση για κλάματα από τη Γιουβέντους που φέτος μας έχει τρελάνει με τα καμώματα της, κερδίζει τα ντέρμπυ και χάνει από τους «μικρούς» , άλλη μια φορά είδαμε ότι αυτοί που έχουν τις τύχες της ομάδας μας στα χέρια τους δεν ξέρουν από ποδόσφαιρο, είναι δυνατόν να διώχνεις τον Τζιοβίνκο από την ομάδα και να τον δίνεις δανεικό στην Πάρμα, έχεις καλύτερο παίκτη από αυτόν μήπως?

Είναι δυνατών να θέλεις να δώσεις και το άλλο μισό της ιδιοκτησίας σου στην Πάρμα και μετά να τον χρυσοπληρώσεις για να τον αγοράσεις?

Για τον Ντελ Νέρι δεν έχω να πω τίποτα άλλο και ούτε πρόκειται να ασχοληθώ μαζί του.

Χωρίς πάθος για άλλη μια φορά έπαιξε η Γιουβέντους στο Ένιο Ταρντίνι και δίκαια έχασε τον αγώνα με γκολ του Σεμπαστιάν Τζιοβίνκο, μπράβο στο παλικάρι.

Θέλω να πω μια σκέψη που με τρώει εδώ και καιρό και ήμουν σε δίλλημα, να βγούμε Ευρώπη ή όχι ?, η απάντηση μου είναι όχι, ΟΧΙ για να καταλάβουν ότι με παίκτες σαν και αυτούς που έχουμε τώρα θα τρώμε σφαλιάρες από όλους κάθε χρόνο, να κάνουν ότι έκαναν και το 1999 όταν και τότε είχε μείνει η ομάδα εκτός Ευρώπης <έπαιξε στο intertoto> και αναγκάστηκαν να κάνουν μεταγραφές ουσίας .

Άντε να δούμε πότε θα ξυπνήσετε.!

Δεν υπάρχουν σχόλια: