JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Παρασκευή 10 Αυγούστου 2012

Carrera: "Θα έχουμε μεγάλο κίνητρο" 

Ο Massimo Carrera θα αντικαταστήσει τον Αντόνιο Κόντε για την περίοδο κατά την οποία θα αναγκαστεί να σταματήσει λόγω της 10μηνης τιμωρίας του. Και το όνομά του αποτελεί εγγύηση, όχι μόνο για την juventinità, αλλά και για το αίσθημα ευθύνης, δεδομένου ότι ο τεχνικός έχει ζήσει μαζί με τον Κόντε τα κατωρθώματα της ομάδας της περασμένης σεζόν: «Ζω κάθε μέρα από το πρώτο έτος και δουλεύω μαζί του, έτσι δεν είναι πρόβλημα να τον αντικαστηπσω - λέει ο Carrera - Θα προσπαθήσω να δώσω συμβουλές στους παίκτες κοντά στον πάγκο, αλλά όχι με δική μου πρωτοβουλία, μόνο ως συνέπεια των όσων κάνουμε κάθε μέρα ".

«Στην αρχή υπήρχε προβληματισμός, αλλά τα αγόρια μου σίγουρα είναι άνετα. Η ομάδα μας αποτελείται από άνδρες και θα ξεπεράσουν τα όποια προβλήματα. Ανησυχείτε; Εγώ θα κάτσω στον πάγκο των πρωταθλητών Ιταλίας. Προκαλώ οποιονδήποτε να το βλέπει έτσι. Μιλάμε για ποδόσφαιρο και είμαι 40 χρόνια ... ". 

Όσο για τον αγώνα με την Νάπολι και τον Mazzarri οποίος ισχυρίζεται ότι έχει διδάξει τις μεγάλες ομάδες να παίζουν άμυνα με τρεις, τίθεται το ερώτημα: "Αν ναι, δεν βλέπω γιατί θα πρέπει να ενοχλεί δύο άνδρες του να κατασκοπεύσουν την προπόνηση της Γιουβέντους ... Όσον αφορά τη Νάπολι, πρέπει να είμαστε προσεκτικοί όσον αφορά της αντεπίθεσης τους, αλλά θα ασχοληθούμε με μεγάλο κίνητρο από την πρώτη μέχρι την τελευταία στιγμή του παιχνιδιού"

Στη συνέχεια, μια σκέψη για Bonucci και Pepe, που αθωώθηκαν από την πειθαρχική επιτροπή "Μόνο που βλέπεις στα μάτια τους την ευτυχία είναι αρκετό - καταλήγει ο Carrera -. Είναι δυο καλοί παίκτες και τώρα ξέρουμε ότι μπορούμε να υπολογίζουμε σε αυτούς" 

Δεν υπάρχουν σχόλια: