JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Παρασκευή 24 Αυγούστου 2012

Carrera: "Πρέπει να παίξουμε με την γνωστή κακία"

Τρεις αγώνες, τρεις νίκες και ένα Σούπερ Καπ στο ενεργητικό του. Ο Massimo Carrera στον πάγκο της Γιουβέντους μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα καταφέρε (λόγω και της τιμωρίας του Κόντε), να γράψει το ονομά του με χρυσά γράμματα στην ιστορία της Γιούβε και αύριο θα κάνει το ντεμπούτο του και στην Serie A: "Θα είμαι ενθουσιασμένος, αλλά μόνο μέχρι το πρώτο σφύριγμα. Στη συνέχεια θα σκεφτούμε μόνο το παιχνίδι, κατά της Πάρμα την οποία θέλουμε να κερδίσουμε. Σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, η Πάρμα έχει αλλάξει κάποια στοιχεία, αλλά παίζει με τον ίδιο τρόπο. Κατά τη διάρκεια της τελικής μελέτης κοιτάμε πώς να τους βάλει σε μπελάδες. "

Η Πάρμα έρχεται για την πρώτη πρώτη αγωνιστική στο σπίτι της Γιουβέντους, όπως και πέρυσι. Ένα γεγονός το οποίο δίνει την αίσθηση deja vu: "Δεν νομίζω ότι υπάρχει deja vu, αλλά θέλουμε να τους νικήσουμε και να είμαστε συγκεντρωμένοι, πρέπει να παίξουμε με την γνωστή κακία που μας επέτρεψε να κάνουμε πάντα καλά παιχνίδια."

Αναπόφευκτη ήταν και η κουβέντα για την απουσία του Conte: "Ο Antonio μας δίνει τις κατευθύνσεις κατά τη διάρκεια της εβδομάδας και κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού προσπαθεί να μας δώσει επιπλέον κίνητρο. Επιπλέον, ακόμη και κατά την διάρκεια του παιχνιδιού πέρνω πάντα κάποιες συμβουλές και προσπαθώ, χάρη στην εμπειρία μου ως παίκτης να βοηθήσω τους παίκτες μου. Ευτυχώς έχουμε να κάνουμε με μια ομάδα ανδρών που κατανοούν την κατάσταση. Δεν είμαι ο Antonio, αλλά ξέρουν όλοι ότι είμαι στη θέση του και με ακούνε σαν να ήμουν αυτόν. Είναι «ένας μεγάλο προπονητή και το έδειξε, αλλά θα προσπαθήσω και ´γω να μην τον χάσουμε ... Εμείς θα προσπαθήσουμε να επαναλάβουμε αυτό που έκανε την περασμένη σεζόν. " 

Δεν υπάρχουν σχόλια: