JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Παρασκευή 17 Αυγούστου 2012

Ο Mauricio Isla μπαίνει σε κανονικούς ρυθμούς προπόνησης.


Ο Mauricio Isla τα πάει πολύ καλά μετά το σοβαρό τραυματισμό που υπέστη πέρυσι με την φανέλα της Ουντινέζε. Ο Χιλιανός μέσος θα ενταχθεί τις επόμενες ημέρες στο κανονικό πρόγραμμα της ομάδας μαζί με τους συμπαίκτες του και υπάρχει ήδη μεγάλη πιθανότητα να παίξει για λίγο στο Τrofeo Berlusconi που θα γίνει μεταξύ Γιουβέντους και Μίλαν. 

Για να επιβεβαιώσουμε την αισιοδοξία που υπάρχει, ήρθε την τελευταία ώρα από τα λόγια του ίδιου που έγραψε στο Twitter του: «Σήμερα είμαι 6 μήνες μετά την επέμβαση μου. Αύριο θα προπονηθεί με την ομάδα χωρίς ωστόσο να παίξω παιχνίδι, τουλάχιστον για μερικές ημέρες ακόμα, και στη συνέχεια να παίξω ξανά .. . Δύναμη ". 

Δεν υπάρχουν σχόλια: