JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Τετάρτη 8 Αυγούστου 2012

Giovinco: "Είμαι έτοιμος να βάλω πολλά γκολ"


Ο άσωτος υιός επέστρεψε και τώρα, μετά από πολλή αναμονή, μπορεί να αποδείξει ότι αξίζει μια θέση στην οικογένεια. Ο Sebastian Giovinco, σε μια συνέντευξη του στο επίσημο περιοδικό της με Γιουβέντους «Hurrà Juventus», μιλάει για τα συναισθήματα που βιώνει με την επιστροφή του στην Γιουβέντους, η μετατροπή του ως παίκτης και ως άνθρωπος, και με την προσδοκία ότι είναι κοινές σκέψεις σε όλους τους παίκτες τις Juve για να κερδίσει. Ωστόσο, ο δρόμος που είχε πάρει ο πρώην πλέον επιθετικός της Πάρμα φαινόταν να είναι μακριά από το Τορίνο. Η θέλησή όμως των Conte, Marotta και Paratici άλλαξαν τα πράγματα: 

«Δεν ήμουν σίγουρος να έρθω πίσω, είχα όμως μια ελπίδα ότι θα είμαι και πάλι στο Τορίνο, η Γιουβέντους είναι η ομάδα που ξεκίνησα να παίζω ποδόσφαιρο και ξαναφοράω την φανέλα της. Τώρα είμαι έτοιμος. Πριν από τρία χρόνια ήμουν γύρω στα είκοσι, έφυγα από την ομάδα και έπρεπε να αποδείξω κάποια πράγματα, είναι φυσιολογικό για κάθε παίκτη. Πετύχαμε πολλά πράγματα στις δύο σεζόν με την Πάρμα: η προσοχή της Juve είχε πέσει και πάλι πάνω μου, έχω αλλάξει προς το καλύτερο στο ποδόσφαιρο και η ανάπτυξή μου δεν έχει ακόμη ολοκληρωθεί». 

Η Γιουβέντους προσπαθεί εδώ και μήνες στην αγορά να βρει τον τοπ σκόρερ αλλά μπορεί να τον έχει ήδη στο σπίτι της:  «Θα δείτε έναν άλλο παίκτη με επίγνωση της ποιότητάς του, ιδίως σε σύγκριση με το παρελθόν, θα βρείτε έναν Giovinco σκόρερ. Τώρα μου αρέσει πολύ να σκοράρω... Είναι δύσκολο να πάρεις την θέση από κάποιον που έχει κερδίσει το πρωτάθλημα, σε μια θεαματική σεζόν, ωστόσο θα παλέψω για μια φανέλα βασικού. Θα δούμε στο τέλος της μεταγραφικής αγοράς ποίος θα είναι στην επίθεση». 

Claudio Marchisio και Sebastian Giovinco, μοιράστηκαν πολλά όλα αυτά τα χρόνια με τους νέους της Γιούβε με την εθνική ομάδα και τώρα ήρθε η ώρα να γίνουν ο ακρογωνιαίος λίθος αυτής της ομάδας:  «Μεταξύ μας υπάρχει μια ιδιαίτερη σχέση και μεγάλη κατανόηση. Ο Claudio έχει ωριμάσει πολύ, έχει ακολουθήσει μια πορεία συνεχούς ανάπτυξης, έχει γίνει ένας από τους καλύτερους μέσους στην Ευρώπη. Όλα αυτά πιστώνονται στο σχολείο της Γιουβέντους». 

Ο Giovinco, μίλησε και για την απουσία του μεγάλου αρχηγού Alex Del Piero έπειτα από 19 ολόκληρα χρόνια. Η απουσία του θα είναι αισθητή:  «Θα είναι παράξενο να μην αισθανόμαστε την παρουσία του τόσο σημαντικού Άλεξ, ήταν και θα παραμείνει ένας μύθος για την ομάδα.  Δεκαεννέα χρόνια τώρα αποτελεί ορόσημο για την ίδια ομάδα και είναι ένας από τους λίγους εκλεκτούς».. 

Τέλος, ένα αστείο για τη σωματική διάπλασή του Giovinco:  «Η Ισπανία και η Μπαρτσελόνα δείχνουν εδώ και αρκετό καιρό ότι τα εκατοστά σε ύψος δεν είναι τόσο κρίσιμα για έναν παίκτη. Το σημαντικό πράγμα είναι να γνωρίζεις πώς να το εκμεταλλευτής..με τη μπάλα, χωρίς αυτή, να ξέρεις πώς και που να τρέξεις».

1 σχόλιο:

Xristos είπε...

makari re paiktara. mpravo. tetoious paiktes theloume stin juve. oxi san kati boriello, amauri