JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Σάββατο 18 Αυγούστου 2012

Kwadwo Asamoah ένα πολυεργαλείο στη μηχανή της Γιούβε.


Γρήγορα έγινε ο αγαπημένος των οπαδών, οι οποίοι έχουν αρχίσει να δείχνουν την εμπιστοσύνη τους στον Kwadwo Asamoah για το εξαιρετικό παιχνίδι του, που ολοκληρώθηκε με ένα μεγάλο γκολ, στο επίσημο ντεμπούτο του με τη φανέλα της Γιούβε στο Super Cup απέναντι στη Νάπολι, ο Kwadwo Asamoah αξίζει αυτής της εμπιστοσύνης που του δείχνει ο κόσμος της Γιούβε. Με το πολύ καλό αριστερό του πόδι έβαλε ένα γκολ μαγικό, μπορεί να παίξει σε πολλές θέσεις, μεσοεπιθετικός, κεντρικός χαφ σε μια μεσαία γραμμή σε σχήμα ρόμβου, αλλά στον ίδιο αρέσει να παίζει ως αριστερό χαφ, έναν ρόλο που τον έπαιξε με μεγάλη επιτυχία στον τελικό του Σούπερ Καπ. Μεγάλο του προτέρημα η ηρεμία που έχει στο παιχνίδι του και η δύναμή με την οποία αγωνίζεται. Η Γιούβε ίσως βρήκε αυτό που τόσο καιρό έψαχνε για την αριστερή της πτέρυγα.

Ο Kwadwo Asamoah έδωσε συνέντευξη και μιλάει για την οικογένεια του και για το μέλλον του με τα χρώματα της Γιούβε.

Kwadwo: σημαίνει κάτι;  "Δευτέρα. Στην Γκάνα, στο παιδί δίνουν το όνομα από την ημέρα της εβδομάδας κατά την οποία γεννήθηκε. Έτσι, τα τρία αδέλφια μου είναι Yaw, Πέμπτη, Kwaku, Τετάρτη, και ακόμα ένας  Yaw. Και η Afia αδελφή μου, Παρασκευή. Πολλοί έχουν επίσης ένα αγγλικό όνομα. Ο γιος μου, για παράδειγμα, ονομάζεται Jason Kwami, επειδή γεννήθηκε το Σάββατο. Είναι δύο μηνών ". 

Τι ονειρεύεται γι 'αυτόν; "Ότι θα γίνει ένας σπουδαίος παίκτης, ισχυρότερος από ό, τι εγώ". 
Το όνομα της συζύγου σου είναι Berta: Ιταλίδα; "Όχι, από την Γκάνα. Συναντηθήκαμε στη χώρα μας, είναι μαζί εδώ και 4-5 χρόνια. Μου άρεσε από όταν την είδα. Μου αρέσει επίσης γιατί είναι σαν και μένα, δεν βγαίνω πολύ έξω. Ένας παίκτης πρέπει να έχει μια σοβαρή γυναίκα. Μετά την εκπαίδευση δεν μπορεί να έρθει στο σπίτι και να βρει ένα πρόσωπο με το οποίο να έχει προβλήματα. Η Berta έχει σπουδάσει οικονομικά, ήρθε για να μείνει μαζί μου μετά την αποφοίτησή της. " 

"Ξεκίνησα νωρίς με την μπάλα, στην αρχή μόνο για διασκέδαση, αλλά κάθε μέρα κάποιος έλεγε στον πατέρα μου να με αφήσει να πάω να παίξω στην aggregarmi την ομάδα του. Αλλά περίμενε να μου δώσει άδεια: δεν ήταν τόσο κακή. " 

Τι είδους δουλειά κάνει ο πατέρας σου; "Ήταν υπεύθυνος ηλεκτρονικών. Τώρα έχει σταματήσει γιατί είναι ηλικιωμένος. Πριν από μια εβδομάδα έκλεισε τα 69 χρόνια. Ξέρετε, στη Γκάνα δεν είναι εύκολο να ζήσει κάποιος τόσο πολύ. Λίγοι μπορούν. Απλά πηγαίνω να τον δω, ετοίμασα μια έκπληξη γι 'αυτόν: ένα νέο σπίτι. "

Ως παιδί, τι θυμάστε; "Τις ιερές εικόνες με το πρόσωπο του Ιησού είχα τόσες πολλές, στο δωμάτιό μου, μαζί με τις αφίσες του Πίρλο και του Ροναλντίνιο. " 
Έφθασες στην Ιταλία σε ηλικία 20 ετών, στην Τορίνο. Η ιδέα της μετακίνησης σε έκανε ενθουσιασμένο ή φοβόσουνα; "Ένιωσα γαλήνια. Πριν από την αναχώρηση μου μίλησα με τους Μουντάρι, Appiah και  Barusso, Γκανέζους παίκτες που έπαιξαν εδώ. Όλοι μου είπαν το ίδιο πράγμα για 6 μήνες, ένα χρόνο, θα είναι δύσκολο, αλλά δεν πρέπει να τα παρατήσω. Και δεν έχω παραιτηθεί. Οι άνθρωποι στην Τορίνο μου φέρθηκαν ωραία ακόμα κι αν δεν έπαιζα: εγώ δεν θα μπορούσα να είναι θυμωμένος, αν δεν έπαιζα. Έχω παρατηρήσει και έχω μάθει πολλά. " 

Έμαθες τη γλώσσα μας; "Την έμαθα μόνος μου, χωρίς βιβλία ή δασκάλους. Αν δεν μιλάω καλά ακόμη είναι γιατί δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω μόνο ιταλικά .. Είναι δύσκολο να την μάθω καλά, γιατί μετά την προπόνηση δεν είμαι αυτός που λέει: Ας πάμε για ένα ποτό να μιλήσουμε, πάω πίσω στο σπίτι μου. " 

Ρατσισμός εναντίον σου; "Ποτέ δεν μου έτυχε. Βρήκα μόνο καλοσύνη. Ίσως επειδή είμαι πολύ ήρεμος άνθρωπος. Όποιος με γνωρίζει μου λέει, Asa, είσαι πολύ καλός άνθρωπος. Θα το πω, επειδή συνειδητοποιούν ότι είμαι διαφορετικός από τους άλλους Αφρικανούς που ξέρουν. "Τι εννοείς, διαφορετικά; "Στο Ούντινε υπάρχουν τόσοι πολλοί Γκανέζοι, και πολλοί από τη φυλή μου. Πολλοί από αυτούς πηγαίνουν στην ντίσκο, στο καζίνο και αμέσως θυμώνουν όταν κάποιος λέει κάτι που δεν τους αρέσει. Αν κάποιος με λέει "αράπη" ή κάποιο άλλο ανόητο πράγμα για την καταγωγή μου ή το χρώμα του δέρματός μου, γελάω. Δεν θυμώνω σαν τους άλλους: μιλάτε, ακούω και μετά φεύγω. " 

Τι σου αρέσει, στην Ιταλία; "Η θάλασσα, αν και έχω δει μόνο στο Lignano Sabbiadoro. Το φαγητό: μου αρέσουν τα ζυμαρικά με γαρίδες και το κοτόπουλο. Επίσης η ταινίες κόμικ με τους Ρωμαίους. Και η μόδα που έχετε μάθει πώς να ντύνονται. Αγαπημένες μάρκες μου είναι Dsquared και Dolce & Gabbana. " 

"Η Γκάνα είναι μια πολιτικά σταθερή χώρα με χαμηλή εγκληματικότητα, πλούσια σε φυσικούς πόρους. Ωστόσο, το ποσοστό βρεφικής θνησιμότητας είναι 57 ανά χίλια παιδιά, το προσδόκιμο ζωής είναι 56 χρόνια για τους άνδρες και 59 για τις γυναίκες, σχεδόν το 30% του πληθυσμού ζει κάτω από το όριο της φτώχειας. Πώς εξηγείτε αυτό; Το πρόβλημα είναι κοινό για όλους στην Αφρική: μερικοί από αυτούς που κυβερνούν, έχουν στο επίκεντρο τα συμφέροντα όλων. Οι δημοκρατίες ακόμα πολύ νέες, στρατιωτικές κυβερνήσεις είναι διεφθαρμένες, σκέφτονται μόνο για τον εαυτό τους, για να πλουτίζουν χωρίς να νοιάζονται για τον λαό. Κάνεις κάτι για το λαό του; "Όταν είμαι εκεί ναι, τους πηγαίνω τρόφιμα, ρούχα, παιχνίδια για τα παιδιά, και τα διανέμω στους φτωχούς στη γειτονιά μου. Αλλά δεν μου αρέσει να μιλάω γι 'αυτό. Ξέρω τι πρέπει να κάνω, αλλά δεν είμαι εδώ για να το λέω. "

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

polu kalos paixths kai tou paei polu na einai aristero mpak xaf. akouw oti mporei na fugei o lixstainer. elpizw na mh ton dwsoun twra pou brikame meta apo xronia ena pragmatika kalo aristero mpak

Ανώνυμος είπε...

Σοβαρός παίχτης επιπέδου JUVE!!! Πολλά μπράβο!!