JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Τρίτη 21 Αυγούστου 2012

Ο Pogba στην Equipe: "Για την Juve είπα όχι σε Τσέλσι και Άρσεναλ"


Σε ηλικία μόλις 19 ετών, ο Paul Pogba έχει ήδη κερδίσει το πρώτο τρόπαιο με την φανέλα της Γιουβέντους αυτό είναι το Trofeo Berlusconi, είναι αλήθεια, πως κατά τη διάρκεια του αγώνα με την Μίλαν, ο πρώην παίκτης της Μάντσεστερ δεν άφησε να αποκαλυφθεί η παραμικρή συγκίνηση, δείχνοντας πως έχει μεγάλη προσωπικότητα και πολύ καλά  αντανακλαστικά. 

Στην Αγγλία πολλοί τον πέρασαν για τον Μπαλοτέλι «Ίσως επειδή έχουμε το ίδιο κούρεμα, αλλά εγώ είμαι ένας ήσυχος άνθρωπος», δήλωσε ο παίκτης της Juventus στην Equipe. Η υπόθεση του έγινε ένα είδος σαπουνόπερα μέχρι να έρθει στην Γιουβέντους ο Pogba, τον άρπαξαν οι Marotta και Raiola μέσα από τα χέρια του Sir Alex Ferguson, ο οποίος δεν το πήρε πολύ καλά, επικαλούμενος "έλλειψη σεβασμού" του νεαρού Γάλλου προς την πρώην ομάδα του: 

«Δεν ξέρω γιατί το είπε αυτό, ίσως του φάνηκε κακό πως ένα παιδί 19 ετών του είπε όχι. Σε κάθε περίπτωση, αυτό δεν αλλάζει τίποτα, οι παίκτες και το προσωπικό της Manchester United ξέρω ότι δεν έχουν παράπονο. Ο Φέργκιουσον μου είχε πει ότι είμαι πολύ μικρός ακόμα για να παίξω και ότι η ευκαιρία μου θα έρθει κάποια στιγμή. Αυτός είναι το αφεντικό, αλλά για μένα ο στόχος είναι να παίξω. Υπάρχουν πολλά πράγματα που εμείς οι δυο  δεν συμφωνούμε, αλλά έμαθα πολλά στην Μάντσεστερ» , προσθέτει ο Pogba.

Τώρα είναι στη Juve και όλα τα υπόλοιπα δεν έχουν σημασία: ο Γάλλος έχει απορρίψει πολλές προτάσεις, πριν προσγειωθεί στο Τορίνο. 

«Είμαι ανυπόμονος τύπος - εξηγεί ο Pogba -, ​​όταν θέλω κάτι, κάνω τα πάντα γι 'αυτό. Είπα όχι σε Τσέλσι και Άρσεναλ. Κανείς δεν μου έχει εγγυηθεί το βασικό σημείο να παίξω, στο Μάντσεστερ, όμως, έμαθα ότι μόνο η σκληρή δουλειά μπορεί να σε φτάσει μακριά. Και εδώ δεν έχω καμία εγγύηση για τίποτα. Ο προπονητής μου είπε απλά ότι θα υπάρξουν πολλά παιχνίδια και ήθελε έναν αντικατάσταση για τους Πίρλο και Vidal. Εδώ το ποδόσφαιρο είναι πιο φυσικό και τακτικό από ότι στην Αγγλία, αλλά οι παίκτες είναι φιλικοί και εργάζονται σκληρά. Όλο αυτό μου δίνει το κίνητρο ακόμη περισσότερο. Αν θα πάω μια μέρα στην Παρί Σεν Ζερμέν; Ποιος ξέρει». 

Δεν υπάρχουν σχόλια: