JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Παρασκευή 13 Ιουλίου 2012

Asamoah: "Θα δώσω όλες μου τις δυνάμεις για να βοηθήσω τους συμπαίκτες μου"


Ο Kwadwo Asamoah εκφράζει τον ενθουσιασμό του στην αρχή ενός νέου κεφαλαιου της καριέρας του με τους πρωταθλητές Ιταλίας. Ο 23χρονος μέσος, ο οποίος ήρθε στην ομάδα φέτος μαζί με τον Mauricio Isla αφήνοντας της μαύρες και άσπρες ρίγες της Ουντινέζε για εκείνες της Γιουβέντους, πιστεύει ότι έχει έρθει η ώρα γι 'αυτόν να λάμψει σε ένα μεγαλύτερο σύλλογο.

"Είναι ένα σημαντικό βήμα για μένα" είπε στους δημοσιογράφους στο ξεκίκημα της προετοιμασίας από την βάση του συλλόγου στο Val d'Aosta. "Παίζω για μια κορυφαία ομάδα και θα δώσω όλες μου τις δυνάμεις για να βοηθήσω τους συμπαίκτες μου. Είχα μια μεγάλη εμπειρία με την Ουντινέζε και, μετά από μερικούς αγώνες κατά το πρώτο έτος, κατάφερα να προσαρμοστώ και να γίνω ένας σημαντικός παίκτης. Αλλά θα πρέπει να κάνω ακόμη περισσότερα τώρα που είμαι στη Γιουβέντους. "

Ο Asamoah εντόπισε δύο νέους συμπαίκτες του που τον εντυπωσίασαν ιδιαίτερα όλη την προηγούμενη σεζόν της Γιουβέντους και την βοήθησαν πολύ στην επιτυχία για το σκουντέτο.

"Ο Vidal είναι ένας εξαιρετικά ισχυρός παίκτης. Είδα πολλά παιχνίδια πέρυσι και μου άρεσε πάντα να τον βλέπω. Θαυμάζω επίσης τον Πίρλο. Κατά τη διάρκεια της μακράς σταδιοδρομίας του έχει καταφέρει πάντα να παίζει στο υψηλότερο επίπεδο. "

Και παρά το γεγονός που αντιμετωπίζει έντονο ανταγωνισμό για μια θέση στην πρώτη ομάδα στη μεσαία γραμμή, ο διεθνής παίκτης από την Γκάνα παραμένει έτοιμος για αυτήν την πρόκληση.

"Το ποδόσφαιρο δεν είναι μόνο για ένα άτομο, είναι για την ομάδα ως σύνολο. Ακόμα κι αν είμαι στον πάγκο δεν θα είναι πρόβλημα. Όπως έχω πει, είμαι εδώ για να βοηθήσω την ομάδα.
Ήμουν σημαντικός στην Ουντινέζε, αλλά όταν προέκυψε η ευκαιρία να υπογράψω με τη Γιουβέντους, οι πρωταθλητές είναι μία από τις σημαντικότερες ομάδες στον κόσμο, και δέχτηκα αμέσως."

Δεν υπάρχουν σχόλια: