JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Τετάρτη 18 Ιουλίου 2012

Asamoah: "Ποτέ δεν εχω δει τόσους πολλούς ανθρώπους σε ένα φιλικό"


Μεταξύ των πρωταγωνιστών του πρώτου φιλικού αγώνα της Γιουβέντους , είναι σίγουρα O Γκανέζος Kwadwo Asamoah. που βοήθησε πολύ με την ποιότητα του την ομάδα, ο πρώην παίκτης της Ουντινέζε μετά το ματς δήλωσε: «Ο καθένας ξέρει ότι η Γιουβέντους είναι μια πολύ σημαντική ομάδα η οποία κέρδισε το πρωτάθλημα πέρυσι. Ξέρω ότι παίζω για μια μεγάλη ομάδα και έβαλα όλη την προσπάθειά μου να βοηθήσω την ομάδα " .

Και συνέχισε λέγοντας: «Ήταν το πρώτο παιχνίδι μου με τη νέα ομάδα μου και πιστεύω πήγα καλά, συμμετείχα στο προγράμματα προετοιμασίας με όλους τους συμπαίκτες μου και το προσωπικό της ομάδας για μια εβδομάδα και ήμουν μια χαρά μαζί τους. Όσον αφορά την προετοιμασία που έκανα στην Ουντινέζε δεν είναι και τόσο διαφορετική, πράγματι, είναι ίσως παρόμοια. Αλλά όταν βγήκα από τα αποδυτήρια και είδα τόσους πολλούς ανθρώπους σε ένα φιλικό ήταν κάτι το θεαματικό. Ναι, είναι διαφορετικά από ό, τι όταν ήμουν στην Ουντινέζε. "

Δεν υπάρχουν σχόλια: