JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Τετάρτη 11 Ιουλίου 2012

Βιντάλ: "Φέτος θέλουμε να τα κερδίσουμε όλα"

Πρωτάθλημα Ιταλίας; Ναι! Κύπελλο Ιταλίας; Ναι! Champions League; Ξανά ναι! Όλους τους τίτλους για… πάρτη της θέλει η Γιουβέντους την επόμενη σεζόν σύμφωνα με τον Αρτούρο Βιντάλ. Ο Χιλιανός «μπιανκονέρι» αναγνωρίζει την περσινή επιτυχία της «Γηραιάς Κυρίας» , αλλά ελπίζει σε μία ακόμα καλύτερη χρονιά.


«Τα πήγαμε πολύ καλά την προηγούμενη χρονιά και δε θα είναι εύκολο να διανύσουμε μία σεζόν ακόμα πιο πετυχημένη. Φέτος θα παίξουμε και στο Champions League. Έχουμε πολύ σημαντικές διοργανώσεις μπροστά μας και θέλουμε να τις κερδίσουμε όλες», ήταν τα λόγια του 25χρονου μέσου.


Ο Βιντάλ τόνισε πως αυτό που τον απασχολεί κυρίως είναι η Γιουβέντους να εμφανίζεται δυνατή στο γήπεδο και όχι τόσο το αν θα παίζει βασικός, αν και δηλώνει έτοιμος να βοηθήσει την ομάδα: «Ο ανταγωνισμός για τις θέσεις δε με φοβίζει. Αυτό που μετράει είναι να ενισχυθεί η ομάδα και να είναι όσο πιο δυνατή γίνεται. Είμαι έτοιμος να ξεκινήσω και να δώσω τον καλύτερο εαυτό μου για την ομάδα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: