JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Σάββατο 28 Ιουλίου 2012

O Paul Pogba πέρασε με επιτυχία τις ιατρικές εξετάσεις.


Μετά από μια βδομάδα απουσίας μου είμαι και πάλι κοντά σας, ευχαριστώ όλους τους συνεργάτες του blog που σας ενημέρωναν κάθε μέρα με τα νέα της ομάδας μας, επιστροφή λοιπόν στους ρυθμούς που έχετε συνηθίσει να λειτουργεί το  Juve-ntinos.blog.

Σήμερα Σάββατο, ο Paul Labile Pogba υποβλήθηκε στις συνήθης ιατρικές εξετάσεις στο Τορίνο, έτσι ακόμα ένα σήριαλ που μας απασχόλησε τους τελευταίους μήνες έχει αίσιο τέλος για την Γιουβέντους. Μετά την πρώτη στάση του νεαρού παίκτη στην «Clinica Fornaca di Sessant» για τις απαρέτητες εξετάσεις, ο 19χρονος Γάλλος μέσος ολοκλήρωσε με επιτυχία και το τσεκ-απ του στο «Istituto di Medicina dello Sport» και τις επόμενες μέρες θα υπογράψει το νέο του συμβόλαιο με την Γιούβε.

3 σχόλια:

Unknown είπε...

χμμμμ!!! Ρε παιδιά ιδέα μου είναι η μοιάζει λίγο τον Balotelli???

Juve-ntinos.!!! είπε...

Του φέρνει λίγο ρε Γιάννη, ας ελπίσουμε να του μοιάζει και στον χαρακτήρα το παλικάρι.

Ανώνυμος είπε...

pantos kai me auton to kentro mas tha exei 6 polu kalous paixtes. elpizw na erthei kai o armero na kleisei kai h amuna kai meta ena for pou einai polu duskolo na vreis se logikes times. mono sto telos twn metagrafwn