JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Σάββατο 14 Ιουλίου 2012

Paolo De Ceglie: "Δεν φοβάμαι τον ανταγωνισμό"

Ο Paolo De Ceglie είναι ο παίκτης που μίλησε στη συνέντευξη τύπου σήμερα στο δημαρχείο της Chatillon. Ο αριστερός μπακ της Γιουβέντους, γεννήθηκε και μεγάλωσε στο Valle d'Aosta.


Ο Paolo μίλησε για το κλίμα που επικρατεί στην ομάδα, στην έναρξη της σεζόν. Για την ξεχωριστή ατμόσφαιρα που υπάρχει στην ομάδα και για τη συγκέντρωσή που έχουν όλοι οι συμπαίκτες του, επίσης είπε και για τον Conte και αν τους είπε κάτι συγκεκριμένο με την έναρξη της νέας σεζόν.

"Όχι, μιλήσαμε, συναντηθήκαμε σήμερα το πρωί και έχει αρχίσει να δουλεύει αμέσως, επικεντρώθηκε στην προπόνηση, χωρίς να μας πει κάτι το ιδιαίτερο και χωρίς να σκεφτόμαστε τίποτα άλλο." 

Σε ερώτηση για το ότι η Inter έχει πουλήσει πολλούς παίκτες και η Μίλαν θα στερηθεί τους  Ιμπραιμοβίτς και Τιάγκο, αν ουσιαστικά η Γιούβε παίζει μόνη της στο νέο πρωτάθλημα απάντησε: 

"Όχι, εγώ δεν σκέφτομαι έτσι. Μπορεί κάποια ομάδα ακόμη και να πουλήσει κάποιους παίκτες και να είναι ανταγωνιστική, εμείς είμαστε στην κορυφή της αγοράς αλλά σίγουρα όλες οι ομάδες θα ενισχυθούν και θα είναι αρκετά δύσκολο το νέο πρωτάθλημα." 

Σε άλλη ερώτηση αν αυτή μπορεί να είναι η σεζόν που ο Ντε Τσέλιε θα καθιερωθεί, στην ομάδα και θα γίνει ο ιδιοκτήτης της αριστερής πτέρυγας της Γιουβέντους είπε:  

"Στην Γιουβέντους είναι πάντα υπό συζήτηση, κάθε χρόνος αρχίζει με φιλοδοξίες, είναι πάντα περισσότερα από ένα ρόλο, γι 'αυτό η συνέχεια είναι που αποδεικνύει την αξία του παίκτη . Στόχος μου είναι να έχω συνέχεια, να βγαίνω κάθε χρόνο στην αρχή της σεζόν, να φορώ αυτή τη φανέλα και να παίζω με τον τρόπο μου. "

Ρωτήθηκε επίσης πώς αισθάνεται που είναι εδώ στο σπίτι του, στην περιοχή του, σε περιοχές που γνωρίζει πολύ καλά: 

"Αυτό για μένα είναι ένα καλό πράγμα, γιατί όταν ήμουν μικρός ερχόμουν εδώ για να δω την προετοιμασία της πρώτης ομάδας και τώρα αυτό το ζω στο γήπεδο, είναι σίγουρα ένα πολύ καλό πράγμα για μένα, την οικογένειά μου και όλους τους ανθρώπους που γνωρίζω στην Αόστα".

Πως είναι η προετοιμασία εδώ: "Υπάρχει γαλήνη εδώ, σήμερα το πρωί εργαστήκαμε με πολύ ηρεμία χωρίς κανένα πρόβλημα. Οι στόχοι μας είναι πάντα ίδιοι, στοχεύουμε πάντα στην κορυφή, αλλά επίσης ξέρουμε πόσο δύσκολο είναι να μείνεις εκεί, ιδιαίτερα με αύξηση του ανταγωνισμού που θα υπάρξει ακόμα πιο έντονος, γιατί θα υπάρξουν περισσότερα αποτελέσματα." 

Σε ερώτηση αν φοβάται τον ανταγωνισμό και ότι ο Ziegler είναι μαζί με σας, αλλά ταυτόχρονα υπάρχουν φήμες για τον Armero και άλλους παίκτες για το ρόλο που έχει και ο Paolo στην ομάδα τον ενοχλούν ή είναι κίνητρο απάντησε: 

"Όχι δεν φοβάμαι τον ανταγωνισμό ούτε με ενοχλούν, το ότι είμαι εδώ είναι πάντα ένα κίνητρο. Αυτό που είπα πριν, στη Γιουβέντους δεν υπάρχει παίκτης που έχει τον πρώτο λόγω σε μια θέση, για κάθε θέση υπάρχουν περισσότεροι παίκτες, στη συνέχεια με έξυπνο παιχνίδι, οποίος αξίζει περισσότερο αυτός θα παίζει ή οποίος εκείνη τη δεδομένη χρονική στιγμή μπορεί να δώσει περισσότερα στην ομάδα. "

Όταν είδε για πρώτη φορά τη Γιουβέντους εδώ, υπήρχε κάποιος παίκτης που σου άρεσε; Ακόμα και τότε, περίμενες να γίνει ένας παίκτης της Γιούβε;


"Ήμουν πολύ μικρός όταν ήρθα να δω την προετοιμασία της Γιουβέντους, σίγουρα ο Ντελ Πιέρο ο οποίος υπήρξε πάντα ένας από τους παίκτες που έχω δει περισσότερο στην νεαρή μου ηλικία. Στη συνέχεια, την άλλη ημέρα μίλησα με κάποιους από την οικογένειά μου και είπα ότι είμαι λίγο περίεργο που ήρθε εδώ η Γιουβέντους για προετοιμασία, δεκαπέντε περίπου χρόνια πριν ήταν πολύ δύσκολο πράγμα να σκεφτώ ότι μαι μέρα θα είμαι παίκτης της Γιουβέντους. Τώρα είμαι πολύ ευχαριστημένος με αυτό." 

Με ποιόν πήγατε να δείτε την προετοιμασία της Γιουβέντους; "Με τον πατέρα μου." Ποίο είναι το όνομά του; "Julius"



Μιλήσατε με τον πρόεδρο Ανιέλι; 

"Όχι, μόλις σήμερα το πρωί είπαμε γρήγορα ένα γεια, δεν είχαμε χρόνο να μιλήσουμε γιατί χωρίστηκαν αμέσως σε δύο ομάδες εργασίας."

Πώς είσαι; Έχεις αφαιρέσει τη βίδα από την επιγονατίδα. Μπορείτε να κάνεις τα πάντα;

"Ναι, μπορώ να κάνω σχεδόν τα πάντα. Έχω να καλύψω κάποια διαφορά σε δύναμη ακόμα, γιατί μετά την επέμβαση, αν και μικρή, χάνεις πάντα λίγο τις δυνάμεις σου. Γι 'αυτό θα εργαστώ σκληρά πάνω σε αυτό."

Σε ποιό γόνατο έχεις κάνει την επέμβαση;
"Στο Αριστερό".

Πολλά πράγματα έχουν ακουστεί τις τελευταίες εβδομάδες. Ότι η Γιουβέντους δεν θα είχε νόημα χωρίς αυτόν (Κόντε) έστω και για λίγες εβδομάδες;

"Υπάρχει μια σκέψη που έχω και που έχουμε. Σκέψη μας είναι ότι ο προπονητής είναι ο προπονητής μας και ελπίζω ότι θα είναι εδώ για πολλά χρόνια ακόμα."

Πως νιώθεις που ο Ντελ Πιέρο μετά από 19 χρόνια δεν είναι πλέον στη Γιουβέντους και θα βρει αλλού καταφύγιο μετά από τόσα χρόνια;

"Είναι σίγουρα ένα περίεργο κομμάτι, γιατί δεν έχουμε κοντά μας ένα παίκτη ορόσημο σαν κι αυτόν ... σίγουρα μας λείπει ο Άλεξ, αλλά αυτό είναι αυτό που είναι σήμερα και θα το κάνουμε, δυστυχώς. "

Ο Πρόεδρος , δήλωσε ότι η επιλογή του αριθμού δέκα θα γίνει από εσάς στα αποδυτήρια, από την πλευρά σας. Έχετε αποφασίσει ποιος θα φοράει την φανέλα με το νούμερο 10;

"Όχι, αυτό είναι ένα θέμα που δεν το έχουμε αγγίξει, οπότε δεν ξέρω τίποτα για αυτή τη συζήτηση ..."


Δεν υπάρχουν σχόλια: