JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Τετάρτη 18 Ιουλίου 2012

Βιντάλ: «Θέλω να κερδίσω και πάλι με την Γιουβέντους"


Ο Χιλιανός μέσος έχει εκπαιδευτεί πολύ καλά στο Chatillon, και είναι πολύ ήσυχος. Μιλώντας μετά το χθεσινό φιλικό της ομάδας είπε: «Έχουν φύγει τα προβλήματα που με επηρέασαν στο τέλος της περασμένης σεζόν. Είμαι πολύ καλά, αλλά λίγο κουρασμένος. Αυτές τις ημέρες εργαζόμαστε σκληρά για να ανταποκριθούμε στην πρόκληση της νέας  σεζόν».

Για το μέλλον του είπε ότι υπάρχει μόνο η Juve: «Κάνω πάντα το καλύτερο για τις ομάδες που παίζω, βάζω πάντα την καρδιά μου στο γήπεδο. Πιστεύω λοιπόν ότι οι οπαδοί το εκτιμούν περισσότερο αυτό και μου αρέσει όταν ακούω ότι οι άνθρωποι με αγαπούν, εμένα αυτό με κάνει πολύ χαρούμενο. Ακούγεται ότι σε θέλουν άλλες ομάδες; Δεν μ 'ενδιαφέρει. Για μένα υπάρχει μόνο η Γιουβέντους».

Τέλος μίλησε και για τους στόχους που έχει και ότι θέλει ακόμα και το άλλο πρωτάθλημα, αλλά και το πρώτο τρόπαιο της σεζόν, το Super Cup: «Μας δίνουν φαβορί επειδή κερδίσαμε πέρυσι. Έχουμε βελτιωθεί περαιτέρω και  ξέρουμε ότι είμαστε ισχυροί. Αλλά πρέπει να το αποδείξουμε και στο γήπεδο και όχι μόνο στα λόγια. Γνωρίζουμε ότι θα έχουμε μια δύσκολη σεζόν στην οποία θα έχουμε μεγάλο ανταγωνισμό, γι 'αυτό εργαζόμαστε σκληρά για να προετοιμαστούμε όσο το δυνατόν καλύτερα. Όσο για τον αγώνα του Super Cup. Δεν έχουμε ξεχάσει την ήττα στο Κύπελλο Ιταλίας με την Νάπολι και τώρα θέλουμε να πάρουμε την εκδίκησή μας».

Δεν υπάρχουν σχόλια: