JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Τετάρτη 11 Ιουλίου 2012

Κουαλιαρέλα: "Είμαι σε καλή κατάσταση"

Με πολύ χιούμορ μίλησε στα μικρόφωνα των δημοσιογράφων ο Φάμπιο Κουαλιαρέλα, στο πλαίσιο της παρουσίασης της νέας φανέλας της Γιουβέντους. Ο ναπολιτάνος επιθετικός ήταν ένα από τα «μοντέλα» που φόρεσαν για πρώτη φορά τις νέες εμφανίσεις των «μπιανκονέρι».


Η καριέρα του Φάμπιο Κουαλιαρέλα παρουσιάζει συνεχή πτώση τα τελευταία χρόνια. Ο πρώην διεθνής επιθετικός δεν κατάφερε να καθιερωθεί στη Γιουβέντους και να αποδώσει σύμφωνα με τις προσδοκίες των οπαδών του. Αυτό, όμως, δεν σημαίνει πως έχει χάσει την καλή διάθεση, που πάντα τον διέκρινε. Με την ευκαιρία της παρουσίασης των νέων εμφανίσεων της Γιουβέντους, ο Κουαλιαρέλα φόρεσε την καινούργια φόρμα της ομάδας, τονίζοντας πως κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας δεν υπάρχει περίπτωση να την ξαναβάλει.


«Δεν πρόκειται να φορέσω τη φόρμα αυτή έξω από το γήπεδο, κάνοντας περίπατο. Η προετοιμασία θα είναι σκληρή και θα είμαι υποχρεωμένος να πέφτω νωρίς για ύπνο. Αλλιώς θα με σκοτώσει ο κόουτς!», δήλωσε γελώντας.


Οι δημοσιογράφοι τον ρώτησαν και για τη φυσική του κατάσταση και ο Φάμπιο απάντησε ξανά με χιούμορ. «Είμαι σε καλή κατάσταση. Και το βάρος μου είναι εντάξει. Δεν έχω παχύνει. Το μόνο ζήτημα που με απασχολεί αυτή την ώρα είναι η ζέστη.»


Τη στιγμή εκείνη η παρουσιάστρια της εκδήλωσης τον κάλεσε να ανέβει στη σκηνή, παρουσιάζοντας σαν μοντέλο τη νέα εμφάνιση. Ο Κουαλιαρέλα σχολίασε με αυτοσαρκασμό πως «τον τελευταίο καιρό μόνο το μοντέλο κάνω. Γιατί από ποδόσφαιρο…» Εκεί σταμάτησε, ανάμεσα στα γέλια των παρευρισκομένων.

1 σχόλιο:

Xristos είπε...

makari na meineis re paiktara. einai krima na fygeis