JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Δευτέρα 9 Ιουλίου 2012

Και ο Πατσίνι μια εναλλακτική λύση για την επίθεση της Γιούβε.


Μετά το ενδιαφέρον για τους Γιόβετιτς και Καβάνι στην  Γιουβέντους εξετάζουν και την περίπτωση του φορ της Ιντερ Τζανπάολο Πατσίνι, που όπως όλα δείχνουν θα φύγει από την ομάδα του Μιλάνου καθώς δεν είναι στα πλάνα του νεαρού τεχνικού της Ιντερ.

Η Γιουβέντους είχε ενδιαφερθεί και πριν ενάμιση χρόνο για τον Ιταλό φορ, όταν ακόμα αγωνιζόταν στην Σαμπντόρια αλλά τότε δεν κατάφερε να τον φέρει στο Τορίνο καθώς ο παίκτης μεταγράφηκε στην Ιντερ, τώρα όμως τα πράγματα είναι διαφορετικά και η Γιούβε έχει περισσότερες πιθανότητες να τον αποκτήσει σε περίπτωση που θα τον αφήσει η Ιντερ. 

Πάντως ο Πατσίνι δεν είναι η πρώτη επιλογή των «Μπιανκονέρι» για την επιθετική τους γραμμή αλλά μια εναλλακτική σε περίπτωση που δεν καταφέρει η ομάδα να φέρει στο Τορίνο έναν εκ των Φαν Πέρσι, Καβάνι, Σουάρες ή Γιόβετιτς.       

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ο γερομορατι ειπε οτι το ταγαρι θα το κρατησουνε,μακαρι γιατι δεν αξιζει για τη JUVE μας.BILLARAS

Xristos είπε...

kai ego. den ton thelo stin juve

Κωνσταντινος είπε...

Εγω παλι θα τον ηθελα σε περιπτωση που δεν θα μπορουσαμε να παρουμε ενα εκ των Σουαρεζ,Καβανι.Πιστευω πως θα σκοραρε αρκετα για την Γιουβε και ειναι και πολυ πιο φθηνος απο τους Περσι,Γιοβετιτς.Ισως ο καλυτερος ιταλος φορ(πολυ αδικημενος στην ιντερ).Μου θυμιζει περιπτωση Καναβαρο,Νταβιντς.

Unknown είπε...

Χάθηκε στην ιντερ ο Pazzini.Εμένα προσωπικά πάντα μου άρεσε σαν παίκτης!!

Vero Juventino είπε...

ΠΟΙΟΣ ΠΑΤΖΙΝΙ ΡΕ ΑΛΑΝΙΑ...ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ Ο ΝΤΕΣΤΡΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΕΙΝΑΙ.