JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Σάββατο 14 Ιουλίου 2012

Κολλάει το θέμα με τον Αρμέρο.

Ενδιαφέρον της Νάπολι και της Γιουβέντους για την απόκτησή του αποκάλυψε πως υπάρχει ο Πάμπλο Αρμέρο, όμως το όλο θέμα δείχνει να κολλάει καθώς τόσο ο πρόεδρος της Ουντινέζα όσο και ο ίδιος ο παίκτης δεν «καίγεται» να φύγει από την Ουντινέζε.


Ο 25χρονος αριστερός μπακ έκανε εξαιρετική σεζόν την περασμένη σεζόν στο «Φρίουλι», αποκαλύπτοντας πως υπάρχει ενδιαφέρον προς το πρόσωπό του από τις Νάπολι και Γιουβέντους.


«Η Ουντινέζε είναι σύλλογος που σε εκπαιδεύει και σε κάνει να ωριμάσεις. Οπότε όχι, δεν θα ήθελα να αποχωρήσω τώρα. Έχω τέσσερα χρόνια στο συμβόλαιό μου και θα παίξω στο Champions League», είπε αρχικά ο Αρμέρο και πρόσθεσε: «Είμαι ήρεμος παρά το γεγονός πως με θέλουν Νάπολι και Γιουβέντους».

Δεν υπάρχουν σχόλια: