JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Πέμπτη 12 Ιουλίου 2012

Ντελ Πιέρο: «Παιδιά ελπίζω να χαρίσετε νέες μεγάλες συγκινήσεις στους οπαδούς μας».


Ο Αλεσάντρο Ντελ Πιέρο μπορεί να μην είναι πλέον παίκτης της Γιουβέντους, ωστόσο, δείχνει ότι ακόμα έχει την  Γιουβέντους και τα χρώματα της στο αίμα του (και πώς να μην την έχει, 19 χρόνια περάσαμε μαζί), και ενόψει της προετοιμασίας που ξεκινάει σήμερα, ο Άλεξ από χθες ήθελε να κάνει μια προσωπική ευχή για καλή τύχη στους πρώην συμπαίκτες του, μέσω της επίσημης ιστοσελίδας του, alessandrodelpiero.com:

«Αύριο ξεκινάει η Γιουβέντους. Κάθε σεζόν είναι σαν την πρώτη μέρα στο σχολείο, τόσο για εκείνους που είναι στο πρώτο έτος όσο και για εκείνους που αρχίζουν την ένατη τάξη ... το συναίσθημα είναι το ίδιο. Θα ήθελα να στείλω μια μεγάλη αγκαλιά σε ολόκληρή την ομάδας μου, οι οποία θα είναι στο Chatillon (παιδιά, πάρα πολλές αναμνήσεις εκεί!) Και σε αυτούς που θα κάνουν μερικές ακόμα μέρες των διακοπών μετά το Ευρωπαϊκό ... Καλή τύχη σε όλους! Ελπίζω να μπορείτε να χαρίσετε νέες μεγάλες συγκινήσεις στους οπαδούς μας, μεταξύ των οποίων θα είμαι και εγώ εκεί. Alessandro».

Δεν υπάρχουν σχόλια: