JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Σάββατο 16 Μαΐου 2015

Στο Βερολίνο και η Αλένα.!

Η Αλένα Σερέντοβα δεν βρίσκεται πλέον στο πλευρό του Τζανλουίτζι Μπουφόν όμως αυτό δεν την εμποδίζει να δηλώνει απόλυτη αφοσίωση στη Γιουβέντους και να ετοιμάζεται για... Βερολίνο.


Τζανλουίτζι Μπουφόν και Αλένα Σερέντοβα έχουν πάψει να αποτελούν ζευγάρι εδώ και αρκετούς μήνες μετά από πολλά χρόνια ευτυχισμένου γάμου (η εκρηκτική Ιλάρια Ντ'Αμίκο είναι αυτή τη στιγμή το έτερον ήμισυ του σπουδαίου Ιταλού κίπερ), παρόλα αυτά η καρδιά της Τσέχας καλλονής εξακολουθεί να χτυπάει δυνατά για τη Γιουβέντους.

 

Αυτό το αποκάλυψε η ίδια με δηλώσεις της, η οποία παραδέχτηκε πως σκέφτεται σοβαρά να ταξιδέψει στο Βερολίνο για να στηρίξει τους "μπιανκονέρι" στον τελικό του Champions League με αντίπαλο τη Μπαρτσελόνα.

 

"Ως πραγματική οπαδός σκέφτομαι να πάω στο Βερολίνο για τον τελικό. Αυτά τα πράγματα δεν συμβαίνουν κάθε μέρα. Είμαι πολύ ευτυχισμένη για τη Γιούβε".

 

"Είναι η ομάδα που επέλεξα να είμαι όταν ήρθα στην Ιταλία, επειδή έπαιζε ο Πάβελ Νέντβεντ, ο μοναδικός παίκτης που γνώριζα".

 

"Το πάθος διαρκεί ακόμα", τόνισε χαρακτηριστική το πανέμορφο μοντέλο, η οποία σε προσωπική ερώτηση που δέχτηκε για το αν είναι χαρούμενη και για τον Τζίτζι Μπουφόν, είπε: "Είμαι χαρούμενη για τη Γιούβε. Η τελευταία ερώτηση είναι άκαιρη".

Δεν υπάρχουν σχόλια: