JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Τετάρτη 18 Απριλίου 2012

Ρόμπεν: «Γνωρίζω ότι με θέλουν και αυτό με κάνει χαρούμενο».


Το ενδιαφέρον της Γιουβέντους για την απόκτηση του Άριεν Ρόμπεν δεν αφήνει ασυγκίνητο τον Ολλανδό άσο, ο οποίος δεν έχει ξεκαθαρίσει αν θα ανανεώσει τη συνεργασία του με την Μπάγερν Μονάχου.

Το συμβόλαιο του Ρόμπεν με τους Βαβαρούς εκπνέει το καλοκαίρι του 2013, με τον ίδιο να σχολιάζει:
«Η ανανέωση του συμβολαίου μου; Δεν έχω υπογράψει τίποτα με την Μπάγερν αλλά δεν ανησυχώ. Στο ποδόσφαιρο δεν ξέρεις ποτέ τι πρόκειται να συμβεί».

Όσο για το ενδιαφέρον της Γιουβέντους ανέφερε χαρακτηριστικά:
«Έχει μια πολύ μεγάλη ιστορία και είναι μια μεγάλη ομάδα. Έχει μια περίφημη σεζόν και χτίζει μια πολύ καλή ομάδα με μέλλον. Γνωρίζω ότι με θέλουν και αυτό με κάνει χαρούμενο».

1 σχόλιο:

Xristos είπε...

ela stin juve mori paiktoura na mas trelaneis