Ανακοινώθηκε επίσημα πριν από λίγη ώρα
από τη Γιουβέντους ότι ο νέος και αποκλειστικός χορηγός για την επόμενη χρονιά
θα είναι η Jeep!
Η ανακοίνωση της Γιουβέντους στο επίσημο site έχει ως εξής:
Η Γιουβέντους ήταν πάντα συνώνυμο της νίκης και της απόλυτης υπεροχής. Οι μαύρες και άσπρες ρίγες αντιπροσωπεύουν το αποκορύφωμα της καριέρας ενός παίκτη, ενώ η εκάστοτε χορηγία στην φανέλα της ομάδας ενισχύει την προβολή και το κύρος της εταιρείας που διαφημίζεται. Το νέο γήπεδο, το ελκυστικό στυλ ποδοσφαίρου και τα αποτελέσματα που έρχονται από την ομάδα του Conte έχουν αποκαταστήσει το πρεστίζ του συλλόγου, έτσι η φανέλα της Γιούβε είναι και πάλι η πιο περιζήτητη στη χώρα. Και η Fiat Group συμφώνησε σήμερα για τριετή συμφωνία χορηγίας με την Γιουβέντους.
Από την επόμενη σεζόν, το λογότυπο της Jeep θα εμφανίζεται αποκλειστικά σε κάθε φανέλα και σε κάθε διοργάνωση που αφορά την πρώτη ομάδα και την ομάδα νέων. Η Jeep είναι μια διεθνής μάρκα, σύμφωνα με την κατάσταση και τις φιλοδοξίες του συλλόγου.
Η στρατηγική συμφωνία μεταξύ της Γιουβέντους και του Fiat Group έχει ιστορικές ρίζες που ξεκίνησαν όταν ο Edoardo Agnelli, τότε αντιπρόεδρος της Fiat, έγινε επίσης πρόεδρος στη Γιουβέντους το 1923. Το συγκεκριμένο έτος πυροδότησε μια νέα αυγή για την ομάδα που χαρακτηρίζεται από την κατασκευή του γηπέδου του συλλόγου στην οδό Corso Marsiglia. Ήταν το πρώτο γήπεδο που κατασκευάστηκε εξ ολοκλήρου από οπλισμένο σκυρόδεμα: μια επανάσταση στη κατασκευή γηπέδων στην Ιταλία, όπως και το Juventus Stadium που είναι μια επαναστατική κατασκευή με εξ ολοκλήρου ανακυκλώσιμα υλικά. Και με τον ανηψιό του Edoardo, Αντρέα Ανιέλι, επικεφαλής του συλλόγου, η Fiat επανέλαβε τη σχέση εμπιστοσύνης με την Γιουβέντους. Αυτή η ένωση δεν σηματοδοτεί μόνο μια νέα σχέση μεταξύ των δύο ιστορικών εταιρειών. Είναι επίσης μια νέα αρχή.
Η Γιουβέντους ήταν πάντα συνώνυμο της νίκης και της απόλυτης υπεροχής. Οι μαύρες και άσπρες ρίγες αντιπροσωπεύουν το αποκορύφωμα της καριέρας ενός παίκτη, ενώ η εκάστοτε χορηγία στην φανέλα της ομάδας ενισχύει την προβολή και το κύρος της εταιρείας που διαφημίζεται. Το νέο γήπεδο, το ελκυστικό στυλ ποδοσφαίρου και τα αποτελέσματα που έρχονται από την ομάδα του Conte έχουν αποκαταστήσει το πρεστίζ του συλλόγου, έτσι η φανέλα της Γιούβε είναι και πάλι η πιο περιζήτητη στη χώρα. Και η Fiat Group συμφώνησε σήμερα για τριετή συμφωνία χορηγίας με την Γιουβέντους.
Από την επόμενη σεζόν, το λογότυπο της Jeep θα εμφανίζεται αποκλειστικά σε κάθε φανέλα και σε κάθε διοργάνωση που αφορά την πρώτη ομάδα και την ομάδα νέων. Η Jeep είναι μια διεθνής μάρκα, σύμφωνα με την κατάσταση και τις φιλοδοξίες του συλλόγου.
Η στρατηγική συμφωνία μεταξύ της Γιουβέντους και του Fiat Group έχει ιστορικές ρίζες που ξεκίνησαν όταν ο Edoardo Agnelli, τότε αντιπρόεδρος της Fiat, έγινε επίσης πρόεδρος στη Γιουβέντους το 1923. Το συγκεκριμένο έτος πυροδότησε μια νέα αυγή για την ομάδα που χαρακτηρίζεται από την κατασκευή του γηπέδου του συλλόγου στην οδό Corso Marsiglia. Ήταν το πρώτο γήπεδο που κατασκευάστηκε εξ ολοκλήρου από οπλισμένο σκυρόδεμα: μια επανάσταση στη κατασκευή γηπέδων στην Ιταλία, όπως και το Juventus Stadium που είναι μια επαναστατική κατασκευή με εξ ολοκλήρου ανακυκλώσιμα υλικά. Και με τον ανηψιό του Edoardo, Αντρέα Ανιέλι, επικεφαλής του συλλόγου, η Fiat επανέλαβε τη σχέση εμπιστοσύνης με την Γιουβέντους. Αυτή η ένωση δεν σηματοδοτεί μόνο μια νέα σχέση μεταξύ των δύο ιστορικών εταιρειών. Είναι επίσης μια νέα αρχή.
Οι
«μπιανκονέρι» λοιπόν θα διαφημίζουν στο μπροστινό μέρος της φανέλας από τη νέα σεζόν
και μέχρι το 2015 την Jeep και θα βάλουν στα ταμεία τους συνολικά 35 εκατ. ευρώ.
4 σχόλια:
eee loipon auto to pragma den to katalavainw..to idaniko tha htan ta xrhmata ths xorhgias na proerxontai apo etairia pou dn anhkei sthn exor, afou etsi kai alliws h teleutaia xrhmatodotei thn juventus me tis aukshseis tou metoxikou kefalaiou.Me tetoia xorhgia metaferoume apla ta xrhmata mas apo thn mia mas etaireia sthn allh.H xorhgia tha eprepe na proerxetai apo etaireia eksogenh..
Rafael δεν βλέπω πιο είναι το πρόβλημα σε αυτό, όπως θα ξέρεις από φέτος η Uefa με το οικονομικό fair play δεν επιτρέπει στην ομάδας να ξοδεύουν περισσότερα από όσα βγάζει και έτσι η Exor δεν θα μπορεί να βάζει χρήματα στην ομάδα όποτε θέλει, και για να επιλέξει η Γιουβέντους την Jeep φαντάζομαι ότι θα ήταν η πιο καλή και συμφέρουσα προσφορά. Έτσι δεν βλέπω γιατί να μας πειράζει, ίσα ίσα που έτσι η Γιουβέντους βοηθάει να μεγαλώσει κι άλλο η Μητρική εταιρία και αυτό είναι προς όφελος όλων.Καλή σου μέρα.
Εκτός από την πολύ σωστή παρατήρηση του Juve-ntino, υπάρχει και μια οικονομική λογική: η Chrysler αύξησε κατά 40% τις πωλήσεις σε σχέση με πέρυσι και είναι δυναμικός διεθνής παίχτης που με τη Juventus θέλει να αυξήσει την ελκτικότητά του ενώ η ίδια η Juventus μέσω της Jeep μαπίνει δυναμικά σε μια διεθνή αγορά. Το αμοιβαίο όφελος είναι μεγαλύτερο από τα 35 εκ. την τριετία και συνίστατια στη δυναμική που δημιουργείται.
Gobbo και Juve-ntinos οπως ακριβως τα λετε ειναι..
Fino alla fine και αρχιζουν ηδη και μας τρεμουν
Δημοσίευση σχολίου