JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Παρασκευή 6 Απριλίου 2012

Conte: "Το όνειρό μας θα συνεχιστεί και στο Παλέρμο"


Αφού κατάφερε η Γιούβε την προηγούμενη εβδομάδα να μειώσει την απόσταση από την κορυφή του πίνακα μετά την νίκη τους επί Νάπολι, μπορούν να συνεχίσουν να ονειρεύονται. Εξασφάλισαν σε μεγάλο βαθμό την συμμετοχή τους για το επόμενο  Champions League, αλλά το κυνηγητό για τον μέγιστο στόχο που είναι το «σκουντέτο»,  είναι ακόμη σε εξέλιξη.

Ωστόσο, ο όρος «σκουντέτο», δεν ήταν μέρος της ομιλίας του Αντόνιο Κόντε, ακόμη και αν ήταν αποφασισμένος να μην εγκαταλείψει, όπως φάνηκε από την συνέντευξη Τύπου του πραγματοποιήθηκε την παραμονή του ταξιδιού της Γιουβέντους στο Παλέρμο:
«Αύριο θα είναι μια άλλη κρίσιμη συνάντηση. Το Τσάμπιονς Λιγκ είναι αρκετά κοντά, αλλά δεν έχουμε ακόμη το επιτύχει αυτό. Έχουμε ένα ενιαίο τρόπο για να συνεχίσουμε το όνειρό μας: πρόκειται για την Παλέρμο μια καλή ομάδα, δίνοντας όλες μας της δυνάμεις, θα πάμε να κερδίσουμε και πάλι. Ωστόσο, γνωρίζουμε ότι η αντίπαλος μας θα θέλει επίσης να πάρει τη νίκη». Πιθανή ενδεκάδα πληροφορίες; «Ο Quagliarella σίγουρα θα ξεκινήσει από την αρχή, διότι είναι σε πολύ καλή κατάσταση».

Για τέταρτη συνεχόμενη φορά, οι άνδρες του Conte θα παίξει μετά από τη Μίλαν. Όταν η Γιουβέντους θα παίζει στον αγωνιστικό χώρο στο Barbera, οι Rossoneri θα έχουν παίξει ήδη Φιορεντίνα. 
«Θέλουμε να συνεχίσουμε να επικεντρωνόμαστε στους εαυτούς μας - είπε ο Conte - Θέλω να υπογραμμίσω ότι ένας μεγάλος σύλλογος οδηγεί τον βαθμολογικό πίνακα, είναι δύο βαθμούς μπροστά μας, και έχουν πιο ευνοϊκό πρόγραμμα να αντιμετωπίσουν. Εμείς πρέπει να συνεχίσουμε να κερδίζουμε για να εκμεταλλευτούμε πιθανό στραβοπάτημα τους και να περάσουμε στην κορυφή, με αυτόν τον τρόπο δεν θα έχουμε καμία λύπη στο τέλος της σεζόν. Από τώρα και μέχρι το τέλος της σεζόν, δεν θέλω να δω τα παλικάρια μου να χάνουν την συγκέντρωση τους, τους έχω τονίσει, επίσης, αυτή την πτυχή, όταν μίλησα μαζί τους αυτή την εβδομάδα. Ξέρω ότι τώρα μπορώ να βασίζομαι σε όλους τους παίκτες μου, και ο κύκλος εργασιών είναι δυνατός με τρεις αγώνες προγραμματισμένους αυτή την εβδομάδα».

Στη Γιουβέντους είναι έτοιμοι να παλέψουν μέχρι το τέλος, προκειμένου να συνεχίσουν την πορεία τους. Όλοι στο σύλλογο έδωσαν τη συνεισφορά τους, και στη συνέντευξη Τύπου, ο Αντόνιο Κόντε τόνισε και πάλι την ιδέα του:
«Πρέπει να βάλουμε την εξαιρετική δουλειά μας σε δράση. Έχω σε μεγάλο βαθμό όλη την ομάδα έτοιμη, αν είμαστε σε αυτό το στάδιο. Ο σύλλογος, η ομάδα, ο προπονητής και ολόκληρο το τεχνικό προσωπικό πρέπει να επαινεθεί. Είμαι τυχερός γιατί έχω μια μεγάλη ομάδα επαγγελματιών που εργάζονται μαζί μου, σίγουρα ένα πολύ έμπειρο προσωπικό, από τεχνική άποψη, με τους Alessio, Stellini και Carrera, και ένα προπονητή τερματοφυλάκων όπως ο  Filippi, και τους Bertelli, Sassi και Tous.  Σίγουρα ένα πολύ μεγάλο μέρος της καλής μας πορείας πηγαίνει σε αυτούς που κάνουν εξαιρετική δουλειά σε όλες τις απόψεις, αλλά κυρίως κάνουμε καλή πορεία γιατί έχω παίκτες που ακολούθησαν τις ιδέες μου από την πρώτη ημέρα του καλοκαιριού στο στρατόπεδο εκπαίδευσης μας. Στις ΗΠΑ, όταν εκπαιδευόμασταν στο πλαίσιο μιας απαίσιας ζεστής, κατάλαβα ότι είχα την ευκαιρία να βασίζομε  σε έκτακτους παίκτες και πολύ καλούς ανθρώπους».

Δεν υπάρχουν σχόλια: