JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Πέμπτη 14 Μαΐου 2015

Μπουφόν: "Δεν πάμε στο Βερολίνο για τουρισμό"

Υπερήφανος για την Γιουβέντους δήλωσε ο αρχηγός της, Τζιανλουίτζι Μπουφόν, ξεκαθαρίζοντας πως στον τελικό του Champions League εκείνος και οι συμπαίκτες του δεν θα πάνε για τα... αξιοθέατα!


Ο Τζίτζι Μπουφόν μιλώντας μετά το 1-1 με την Ρεάλ στην Μαδρίτη και την πολύ μεγάλη πρόκριση της Γιουβέντους δήλωσε: «Είμαι υπερήφανος για την Γιουβέντους και για τους συμπαίκτες μου. Στο Βερολίνο δεν θα πάμε για τα αξιοθέατα! Δεν θα πάμε για να κάνουμε τους τουρίστες! Για μένα είναι ένα περίεργο παιχνίδι της μοίρας. Ο τελικός είναι ένας μεγάλος αγώνας για εμάς. Ένα ματς που αξίζει πολλά. Θα τα δώσουμε όλα για να πάρουμε το τρόπαιο. Είμαι τόσο περήφανος για την ομάδα, τους συμπαίκτες μου και την πορεία μας. Και φυσικά για την δουλειά που έχει γίνει. Δεν πηγαίνεις κάθε μέρα σε τελικό Champions League. Είναι μεγάλη ευκαιρία για εμάς. Να πάμε και να κερδίσουμε».

Ο Τζίτζι μετά από 9 χρόνια ξανά σε τελικό στο Βερολίνο, σήκωσε το όπως και τότε Αρχηγέ.!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: