JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Τρίτη 12 Μαΐου 2015

Μοράτα: "Θα κάνω ότι καλύτερο για τη Γιούβε"

Ο ημιτελικός Ρεάλ-Γιουβέντους θα είναι ξεχωριστός για τον Μοράτα, ο οποίος όμως έκανε σαφές ότι δεν νιώθει ότι πρέπει να κάνει κάτι έξτρα.


«Δεν νιώθω εχθρικά για κανέναν. Είμαι ευγνώμων στον Αντσελότι που μου έδωσε τόσες ευκαιρίες να παίξω, συμπεριλαμβανομένων των λεπτών στον τελικό του Champions League. Δεν νομίζω ότι έχω να αποδείξω κάτι σε κάποιον, πιστεύω ότι πρέπει να κάνω αυτό που είναι καλύτερο για την Γιουβέντους. Επιστροφή στην Ρεάλ; Δεν το σκέφτομαι, είμαι χαρούμενος στο Τορίνο» είπε στο Sky Sport ο 22χρονος για τον οποίο οι Μερένγκες έχουν ρήτρα buy-back για το 2016 και το 2017.

Δεν υπάρχουν σχόλια: