JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Τετάρτη 13 Μαΐου 2015

Μπουφόν: "Ο μόνος τρόπος για να περάσουμε είναι να παίξουμε καλά εδώ"

Ο Τζανλουίτζι Μπουφόν τόνισε ότι η Γιουβέντους θέλει να ευχαριστηθεί τον ημιτελικό της Μαδρίτης, αλλά επισήμανε ότι σε αυτό το επίπεδο «έχεις πάντα κάτι να χάσεις».


«Πολλές ομάδες έχουν χάσει στο ''Σαντιάγο Μπερναμπέου'' και έχουν δεχθεί πάντα γκολ. Η Ρεάλ Μαδρίτης έχει τρομερή δύναμη στην επίθεση και αν μόνο αμυνθούμε θα έχουμε προβλήματα. Πάντα σκοράρουν στην έδρα τους. Πρέπει να παίξουμε έξυπνα γιατί το πλεονέκτημά μας είναι μικρό» εξήγησε ο Ιταλός τερματοφύλακας, ο οποίος αναφέρθηκε στους Τέβες και Πογκμπά: «Ο Κάρλος είναι έμπνευση για όλη την ομάδα. Καταλαβαίνει τι χρειάζεται η ομάδα. Και είναι σημαντικό για τον Πογκμπά να έχει 60 ή 70 λεπτά στο χορτάρι».

Ερωτηθείς για την προσέγγιση της Γιουβέντους στο παιχνίδι, απάντησε: «Όταν είσαι 90 λεπτά μακριά από έναν τελικό με μικρό προβάδισμα, έχεις πάντα κάτι να χάσεις. Ξέρουμε ότι ο μόνος τρόπος για να προκριθούμε είναι να παίξουμε καλά εδώ. Ήμουν 28 ετών το 2006 (όταν η Ιταλία κέρδισε το Παγκόσμιο Κύπελλο). Τώρα είμαι είμαι πιο ώριμος και με βοηθάει να ξέρω που θέλω να φτάσω. Αν πάμε στον τελικό θα έχουμε ένα ακόμη βήμα να κάνουμε. Πρέπει να ευχαριστηθούμε τον ημιτελικό και θα δούμε τι θα συμβεί στο μέλλον. Δεν μπορώ να συνηθίσω ποτέ τέτοια παιχνίδια, αλλά είναι αλήθεια ότι η εμπειρία μου επιτρέπει να γνωρίζω τι θα συναντήσω. Θα είναι 90 μεγάλα λεπτά».

Τέλος, αναφέρθηκε στην πρώτη παρουσία των «μπιανκονέρι» στα ημιτελικά μετά το 2003: «Είναι μία περίπτωση που με κάνει περήφανο. Είναι μία μεγάλη διοργάνωση και δεν έχουμε υπάρξει σημαντικό μέρος της για πολύ καιρό. Πρέπει να παίξουμε χωρίς να κοιτάμε πίσω. Όλοι οι παίκτες και οι τερματοφύλακες θα πρέπει να πιέσουν τα όριά τους. Είμαι περήφανος γι' αυτό το ταξίδι και θέλω να ευχαριστήσω όλους τους παίκτες που έκαναν πραγματικότητα την επιστροφή μας».


Πηγή: gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: