JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Δευτέρα 6 Ιουνίου 2011

Giovinco: "Ξέρω ότι o Conte με σέβεται και τον ευχαριστήσω"

Ο Sebastian Giovinco μίλησε για την κλήση του στην εθνική ομάδα της Ιταλίας, «Ήρθα λίγο αργά στην ομάδα, θα μπορούσε να είχε συμβεί νωρίτερα, αλλά ευτυχώς έγινε τώρα η κλήση μου στην εθνική ομάδα είμαι ευτυχισμένος και πρέπει να συνεχίσω έτσι» .

Ο Sebastian Giovinco είναι ο νεαρότερος παίκτης στην Ιταλία του Πραντέλι , αλλά κανείς δεν αισθάνεται κατώτερος από κανέναν. «Η Barcelona ήταν αυτή που έδειξε το δρόμο και σίγουρα έδωσε ένα επιπλέον κίνητρο σε παίκτες σαν εμένα» - συνέχισε Giovinco – Ο Πραντέλι πήρε νέους παίκτες στην ομάδα και, όπως είδαμε κατά της Εσθονίας, έχει δημιουργήσει αυτή την ομάδα. Ο Giovinco εξακολουθεί να ανήκει κατά το ήμισυ στη Γιουβέντους , αλλά ... «Δεν ξέρω αν αυτοί που δεν μου είχαν εμπιστοσύνη τώρα πρέπει να το ξανά σκεφτούν και πάλι, αυτό είναι σίγουρο, τώρα ήρθε η ανταμείβει για μένα με την κλήση μου στην εθνική. Ευχαριστώ τον νέο προπονητή της Γιουβέντους, ο οποίος γνωρίζω ότι έχει μεγάλο σεβασμό για μένα, αλλά θέλω να παίξω το επόμενο έτος». Οι φήμες σχετικά με τη Νάπολη; «Οτιδήποτε μπορεί να συμβεί, επαναλαμβάνω, αλλά τώρα είμαι στην Πάρμα, όπου είναι η ομάδα που θα παίξω το επόμενο έτος εκτός απροόπτου, δεν γνωρίζω τη θα αποφασίσει η Γιουβέντους» .

2 σχόλια:

Xristos είπε...

parton piso stin juve re conte na kanei papades me krasic sta xaf

yotaras είπε...

Παρτε τον πισω ρεεεε!!!