JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Δευτέρα 6 Ιουνίου 2011

Inler: «Δεν έχω επιλέξει ακόμα τη Γιουβέντους. Θέλω να αποφασίσουν με ηρεμία».

Ο Gokhan Inler (27) είναι το επίκεντρο της αγοράς της τελευταίες μέρες και το όνομα του παίζει δυνατά για Γιουβέντους και Νάπολη με την πρώτη να έχει τις περισσότερες πιθανότητες απόκτησης του. Θα περιμένουμε να μάθουμε τις επόμενες ώρες την κατάληξη αυτού του σήριαλ.

Εν τω μεταξύ, το πρωί σε συνέντευξη του σε εφημερίδα ο Ελβετός μέσος ήταν πολύ κουμπωμένο, σε αντίθεση με τη συνέντευξη που είχε δώσει πριν λίγες μέρες στην «Tuttosport» όπου είχε πει ότι είναι ενθουσιασμένος για την ενδεχόμενη άφιξη στο Τορίνο, και ότι η Γιουβέντους είναι και πάντα θα είναι ένας από τους μεγαλύτερους συλλόγους στον κόσμο, σήμερα κάτι άλλαξε και δήλωσε ότι : «Δεν έχω ακόμα επιλέξει τη Γιουβέντους. Ποτέ δεν είπα. Κι εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί έχουν ειπωθεί και γραφτεί τέτοια πράγματα. Είναι προφανές ότι το ενδιαφέρον της Γιουβέντους με κολακεύει, αλλά δεν έχω αποφασίσει τίποτα. Η Napoli είναι ένας άλλος μεγάλος σύλλογος που ενδιαφέρεται για μένα. Είμαι πολύ χαρούμενος που ομάδες σαν κι αυτές θέλουν να στοιχηματίσουν σε μένα, αλλά εγώ μόλις τελείωσα το παιχνίδι με την Εθνική ομάδα και μαζί με τον μάνατζερ μου θα αποφασίσουμε την καλύτερη λύση για το μέλλον μου. Θα επιλέξουμε με βάση τις τεχνικές προδιαγραφές και τον σχεδιασμό που θα έχει η νέα μου ομάδα. Ο ενθουσιασμός, η φιλοδοξία και η σοβαρότητα της ομάδας είναι που με ενδιαφέρει, εγώ θέλω να κερδίζω. Αλλά για τώρα, θα πω μόνο αυτό : πρόκειται για μια σημαντική και πολύ ευαίσθητη στιγμή στην καριέρα μου. Κάθε μέρα αναφέρομαι σε πολλά πράγματα που γράφτηκαν για μένα, και πάρα πολλά είναι ψευδείς».

Θα μάθουμε τη θα γίνει τελικά με την υπόθεση του Inler μόλις τελειώσει η συνεδρίαση της Liga που γίνετε από το πρωί στο Μιλάνο και αναμένετε να τελειώσει αργά το απόγευμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: