JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Σάββατο 18 Ιουνίου 2011

Αύριο Κυριακή ζωντανά το Juve-ntinos Radio. Συντονιστείτε.!!!

Αύριο Κυριακή και ώρα 16:00 θα βγει ζωντανά το Juve-ntinos Radio. Συντονιστείτε.!!!


Μετά από τις πρώτες πειραματικές εκπομπές του Juve-ntinos Radio αύριο ημέρα Κυριακή 19 Ιουνίου 2011 και ώρα 16:00 θα βγει στον αέρα η πρώτη εκπομπή του νέου ραδιοφώνου μας που μετά από πολλές προσπάθειες και κόπο καταφέραμε να του δώσουμε σάρκα και οστά.

Ελπίζουμε να σας κρατήσουμε συντροφιά για όση ώρα θα είμαστε στον αέρα μαζί σας, και να μπορέσουμε να σας ενημερώσουμε όσο το δυνατόν καλύτερα για όλα τα τρέχοντα θέματα που αφορούν την ομάδα και όχι μόνο.

Και στις επόμενες μέρες πιστεύω να είμαι έτοιμος να σας ανακοινώσω και το τελικό πρόγραμμα του Juve-ntinos Radio με τις μέρες και τις ώρες των εκπομπών μου.

To link του ραδιοφώνου βρίσκεται στα δεξιά της οθόνης πατήστε πάνω στην εικόνα του Juve-ntinos Radio και αμέσως σας μεταφέρει στη σελίδα του.

1 σχόλιο:

Stefanos K. είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.