JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Πέμπτη 30 Ιουνίου 2011

Quagliarella: "Ελπίζω να σκοράρω πολλά γκολ στο νέο γήπεδο"


O Fabio ήδη άρχισε τις προπονήσεις μετά την μακροχρόνια φροντίδα που είχε στο τραυματισμένο του πόδι, ο Fabio Quagliarella έχει κάνει κάποιες δηλώσεις στο «Juventus Channel».


"Έχω πολλή όρεξη να αρχίσω να εργάζομαι με τους συμπαίκτες μου και να επιστρέψω στη φυσιολογική κατάσταση για να κάνω αυτά τα πράγματα που έχω κάνει πάντα καλά μέχρι τη στιγμή που τραυματίστηκα την 6η Ιανουαρίου. Στις διακοπές ήμουν σε θέση να συνεχίσω να προπονούμαι με τρέξιμο και ασκήσεις δύναμης στο πόδι μου. Στη συνέχεια, βέβαια, είχα χρόνο για μια μικρή χαλάρωση στη θάλασσα. "

Μίλησα με τον Conte.
"Τι μου ζήτησε; Αρχικά με ρώτησε πως είμαι και αν ξεπέρασα την ατυχία, αν είμαι έτοιμος, αλλά δεν είναι ανάγκη να απαντήσω σε κάτι τέτοιο..".

Για την εξαγορά του από την Γιουβέντους είπε :
"Αυτό με τιμά ιδιαίτερα. Δεν ήταν εύκολο να πάρουν αυτή την απόφαση, στην τελική έπαιξα μόνο 6 μήνες. Αλλά η διοίκηση πίστεψε σε εμένα και αυτό με κάνει πολύ χαρούμενο. Θέλω να ξεπληρώσω αυτή την εμπιστοσύνη. Ελπίζω σε μία μεγάλη χρονιά, δική μου και της ομάδας. Θα μου άρεσε να βάλω πολλά γκολ, ειδικά στο νέο γήπεδο".

Με τον Πίρλο, οι ευκαιρίες στην επίθεση θα είναι πολλές..

"Είναι ένα φαινόμενο και αυτό το λέω πάντα σε αυτόν. Είναι ένας ποδοσφαιριστής που μπορεί να δημιουργήσει το γκολ σε κάθε λεπτό, ειδικά για εμάς τους επιθετικούς".


Δεν υπάρχουν σχόλια: