JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Τρίτη 28 Ιουνίου 2011

Quagliarella: "Aguero; Θα είναι ευπρόσδεκτος "

Μιλώντας στην «Resport.it» ιστοσελίδα της Καμπανίας, ο επιθετικός της Γιουβέντους, Fabio Quagliarella , φρέσκο ​​απόκτημα με κανονική μεταγραφή από την Γιουβέντους , δήλωσε για την πιθανή άφιξή του Κουν Αγκουέρο στο Τορίνο :"Agüero; «Οι μεγάλοι πρωταθλητές είναι πάντα ευπρόσδεκτοι. Η δουλειά μου είναι μόνο να παίζω καλά και να σκοράρω» - είπε ο πρώην επιθετικός της Νάπολης – « η αγορά είναι μια συμφωνία που εγώ δε συμμετείχα. Ο Agüero εμπίπτει στην κατηγορία των μεγάλων πρωταθλητών και ως τέτοιον θα τον ήθελε η κάθε ομάδα και ο κάθε ποδοσφαιριστής να τον έχει συμπαίκτη και φίλο . "

Ορισμένοι μάλιστα άρχισαν να κάνουν λόγο ότι μια επίθεση που θα αποτελείται από τους Quagliarella-Matri-Aguero θα προκαλεί πραγματικά "φόβος" για τους αντιπάλων της Γιουβέντους, το θέτουν πολλοί, έτσι δεν είναι;

2 σχόλια:

Xristos είπε...

PES TA RE QUAGLIARELA. AN I EPITHESI APOTELEITAI APO TON IDIO TON MATRI KAI TON AGUERO TOTE THA EINAI FOTIA KAI LAVRA

Ανώνυμος είπε...

ΤΡΙΑΔΑ ΓΙΑ ΤΡΕΛΛΑ!!!!

ΡΗΓΑΣ