JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Σάββατο 19 Μαΐου 2012

Κόντε και Ντελ Πιέρο έτοιμοι για το Νταμπλ.



Ο Αντόνιο Κόντε πήγε στη συνέντευξη Τύπου για τον τελικό του Coppa Italia μαζί με τον Αλεσάντρο Ντελ Πιέρο και αμφότεροι τόνισαν ότι η Γιουβέντους θέλει και αυτόν τον τίτλο.




Ο προπονητής της Μεγάλης Κυρίας ζήτησε το κύπελλο σαν κερασάκι στην τούρτα για τη φετινή επιτυχημένη σεζόν της ομάδας του ενώ πιστεύει πως η Νάπολι είναι ο χειρότερος αντίπαλος που θα μπορούσαν να έχουν οι Μπιανκονέρι σε αυτόν τον τελικό.


Ο Αντόνιο Κόντε ξεκίνησε λέγοντας: "Εχουμε προετοιμαστεί για ακόμη μία μαγική βραδιά καθώς είναι μια μοναδική εμπειρία για μένα ο τελικός του Coppa Italia ως προπονητής. Ελπίζουμε να είναι το κερασάκι στην τούρτα, το τέλειο φινάλε σε μια εκπληκτική σεζόν. Τώρα πρέπει να σταματήσουμε να πανηγυρίζουμε. Εχουμε μπροστά μας μια σημαντική πρόκληση και έχουμε κερδίσει αυτή την ευκαιρία με σκληρή δουλειά όλη τη χρονιά. Προσωπικά είμαι ενθουσιασμένος για αυτό τον τελικό, όπως είμαι πριν από κάθε αγώνα".


Για το στοιχηματικό σκάνδαλο; "Θα σας απαντήσω όπως και πριν ένα μήνα, όταν με είχατε ξαναρωτήσει. Δεν υπάρχει απολύτως τίποτα. Διάβασα χθες όσα έγραψαν κάποια Μέσα αλλά δεν πρόκειται να παρέμβω στη δικαιοσύνη. Αν με καλέσουν για κατάθεση, θα είναι ευχαρίστηση μου να πάω για να τελειώνουμε. Αυτή τη στιγμή μιλάμε ενώ δεν υπάρχει θέμα. Δεν με απογοήτευσε ο Καρόμπιο με όσα είπε. Επαναλαμβάνω ότι θα μιλήσω εκεί που πρέπει αν με καλέσουν. Κάναμε την ίδια συζήτηση πριν ένα μήνα, δε χρειάζεται να πούμε τίποτα".


Αν έχω εχθρούς στο ποδόσφαιρο; "Προτιμώ να τους χαρακτηρίζω αντιπάλους. Σίγουρα όταν μια ομάδα επιστρέφει στην κορυφή και γίνεται ξανά δυνατή, κάποιοι που έδειχναν συμπάθεια προς αυτή σταματούν να το κάνουν. Δεν λέω, όμως, πως αυτοί γίνονται εχθροί μετά... Είμαι πολλά χρόνια στο ποδόσφαιρο και ξέρω πολύ καλά ότι υπάρχουν καλοί και κακοί. Ξέρω πώς αλλάζουν τα πράγματα. Είμαστε χαλαροί, ήρεμοι. Η ομάδα αποσύρθηκε σε ξενοδοχείο κατά 24 ώρες πιο νωρίς σε σχέση με ό,τι κάνουμε συνήθως διότι προερχόμαστε από δέκα μέρες πανηγυρισμών και έπρεπε να ηρεμήσουμε, να απομονωθούμε. Το να βλέπεις 400.000 κόσμου στους δρόμους να πανηγυρίζουν μαζί σου σε τρελαίνει. Ολο αυτό, πάντως, σίγουρα μας δίνει έξτρα κίνητρο για να κατακτήσουμε και το Coppa Italia μετά το Scudetto. Μέσα σε αυτή τη σεζόν η ομάδα έχει ωριμάσει πάρα πολύ και αυτό δεν αλλάζει ό,τι κι αν γίνει το βράδυ της Κυριακής. Στον αγώνα του Σαν Πάολο φέτος, στον πρώτο γύρο, για πρώτη φορά χρησιμοποίησαμε το σύστημα 3-5-2. Αυτό μας έδωσε περισσότερη ισορροπία και αυτοπεποίθηση. Εκείνο το παιχνίδι, έτσι όπως εξελίχθηκε, έδειξε σε όλους τον χαρακτήρα της δικής μου Γιουβέντους. Εδειξε ότι αυτή η ομάδα είναι από ατσάλι, δεν τα παρατάει ποτέ. Προσωπικά πιστεύω ότι η Νάπολι είναι ο χειρότερος αντίπαλος που μπορεί να σου τύχει σε έναν τελικό. Πέρυσι τερμάτισαν στην 3η θέση, φέτος ενισχύθηκαν. Εχουν κι αυτοί πολύ μεγάλο κίνητρο και θα είναι δύσκολο ματς για εμάς. Η κατάκτηση του Champions League εδώ, στο Ολίμπικο, το 1996 είναι μία από τις καλύτερες στιγμές της ζωής μου. Τώρα, όμως, με απασχολεί μόνο το παρόν και όχι το παρελθόν. Δεν πρόκειται να πω τίποτα τώρα για την 11άδα. Εχουμε μια τελευταία προπόνηση να κάνουμε και αύριο το πρωί θα αποφασίσω".




 Ντελ Πιέρο: «Το όνειρο μου; Να το σηκώσω κι αυτό»!


Στη συνέντευξη Τύπου ήταν και ο Αλεσάντρο Ντελ Πιέρο, ο οποίος αρχικά ενημέρωσε ότι στο Ολίμπικο το βράδυ της Κυριακής θα είναι και ο τραγουσιστής των Oasis Νόελ Γκάλαχερ και από εκεί και πέρα δε θέλησε να πει τίποτα για το μέλλον του, τονίζοντας συνεχώς ότι αυτό που τον ενδιαφέρει είναι το παρόν και η κατάκτηση και το Coppa Italia.


Ο Αλεσάντρο Ντελ Πιέρο είπε: "Ο Νόελ Γκάλαχερ είναι καλεσμένος μου και αύριο βράδυ θα είναι στις εξέδρες του Ολίμπικο για να παρακολουθήσει τον αγώνα. Το φινάλε μου είναι αυτό που ονειρευόμουν. Ο,τι έχει συμβεί είναι φανταστικό, δεν μπορώ να το περιγράψω. Ελπίζω το βράδυ της Κυριακής να γράψουμε ακόμη μια χρυσή σελίδα, να έχουμε ακόμη μία νίκη. Οι εβδομάδες, οι μήνες ήταν διαφορετικοί φέτος αλλά πάντα σκεφτόμουν, όπως και όλη η ομάδα, τις νίκες. Τους τίτλους. Δε θέλω τώρα να αποπροσανατολιστώ. Η προσοχή μου είναι στραμμένη αποκλειστικά στον τελικό".


 Αν αξίζω να μου δοθεί συμβόλαιο για ακόμη ένα χρόνο; "Αυτό που έχω μάθει μετά από τόσα χρόνια είναι πως αυτό που μετράει είναι το σήμερα και όχι το αύριο. Αυτό που έχει σημασία είναι να προσπαθήσουμε να κατακτήσουμε το Coppa Italia κόντρα στη Νάπολι. Αποδέχθηκα με χαρά την πρόταση για το σήμα που θα υπάρχει στη φανέλα μας για αυτόν τον τελικό προς τιμήν μου. Η φράση "μια αγάπη" είναι αυτή που περιγράφει καλύτερα την σχέση μου με τη Γιουβέντους. Δεν ξέρω ακόμη ποιο θα είναι το μέλλον μου, δεν το έχω σκεφτεί. Αυτό θα το σκεφτώ από τη Δευτέρα. Τώρα έχουμε μπροστά μας ένα δύσκολο ματς γιατί η Νάπολι είναι ομάδα με μεγάλη ποιότητα. Αυτή τη στιγμή είμαστε στην καλύτερη και ταυτόχρονα χειρότερη κατάσταση. Στην καλύτερη επειδή κατακτήσαμε το Scudetto και στη χειρότερη επειδή η Νάπολι είναι ο πιο επικίνδυνος αντίπαλος σε μονό παιχνίδι. Δουλέψαμε πολύ, πάντως, για να φτάσουμε ως εδώ και τώρα θέλουμε να κατακτήσουμε και το κύπελλο. Δεν ξέρω τι θα σκεφτώ πριν μπω στον αγωνιστικό χώρο. Θα προσπαθήσω να είμαι απολύτως συγκεντρωμένος και να μην παρασυρθώ από όλα τα συναισθήματα".


Αν με ενοχλεί που θα φύγω από τη Γιουβέντους; "Είμαι πολύ ήρεμος και ευτυχισμένος για όσα έχω ζήσει από την αρχή ως τώρα. Ολα γίνονται επειδή έτσι πρέπει. Δε χρειάζεται να το κάνουμε τραγωδία. Τραγωδία είναι αυτό που έγινε στο Μπρίντιζι με το 16χρονο κοριτσάκι που σκοτώθηκε. Εμείς είμαστε ποδοσφαιριστές, είναι ένα σπορ. Ποιο είναι το όνειρο μου; Να σηκώσω ψηλά και αυτή την κούπα το βράδυ της Κυριακής".



Δεν υπάρχουν σχόλια: