JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Πέμπτη 17 Μαΐου 2012

Buffon και Marrone έχουν εντυπωσιαστεί από το J-Museum.


Μετά την ολοκλήρωση της επίσκεψεις των παικτών στο Μουσείο και μετά την εμπειρία του ταξιδιού μέσα στην 115-χρονη ιστορία της Γιουβέντους, οι Gigi Buffon και Luca Marrone μετέφερε τις αρχικές σκέψεις τους για το νέο μουσείο της ομάδας.

Gigi Buffon: "Είναι η αναγνώριση για εκείνους που έφεραν την Γιουβέντους από την αρχή να γράψει σημαντικές σελίδες στην ιστορία του συλλόγου. Είμαι υπερήφανος να εκπροσωπώ αυτή την ομάδα και νιώθω μεγάλη τιμή να έχω το δικό μου μικρό χώρο εδώ. Νομίζω ότι έχω δώδει και 'γω με τη σειρά μου μια σημαντική συμβολή στη Γιουβέντους και την εθνική ομάδα. Αλλά η αθλητική μου καριέρα θα συνεχίσει για μερικά χρόνια ακόμα και ελπίζω να προσθέσω ακόμη περισσότερα για να καλυφθούν αυτά τα κενά με ακόμη περισσότερα τρόπαια".

Luca Marrone: "Δεν μπορεί παρά να είναι μια θετική εντύπωση. Το μουσείο αποτελεί την ιστορία της Γιουβέντους, είναι κάτι μοναδικό και σε κάνει να συνειδητοποιήσεις τη σημασία της φανέλας που φοράς. Η αίθουσα με τα τρόπαια είναι πραγματικά κάτι το ξεχωριστό και ξέρουμε ότι παίζουμε για να γεμίσει ακόμα περισσότερο. Θα προσπαθήσουμε να κερδίσουμε άλλο ένα Coppa Italia στον τελικό της Κυριακής. Η Νάπολι είναι μια μεγάλη ομάδα, αν και δεν περνάει την καλύτερη των περιόδων της, αλλά όλα μπορούν να συμβούν σε έναν τελικό γιατί είναι μόνο ένα παιχνίδι. Είμαστε έτοιμοι, έχουμε αφήσει τις γιορτές πίσω μας και ο προπονητής μας έχει ετοιμάσει με το σωστό τρόπο".

Δεν υπάρχουν σχόλια: