JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Δευτέρα 28 Μαΐου 2012

Κόντε: "Όλοι ξέρουν ποιός είμαι", Ανιέλι: "Η ομάδα και εγώ προσωπικά στηρίζω Κόντε και Μπονούτσι"

Λίγες ώρες αφότου ο εισαγγελέας δήλωσε ότι η έρευνα στο σπίτι του Αντόνιο Κόντε δεν σημαίνει ενοχή, ο προπονητής της Γιουβέντους μαζί με τον πρόεδρο Αντρέα Ανιέλι παραχώρησαν συνέντευξη Τύπου στο Vinovo. Ο εισαγγελέας της Κρεμόνα δήλωσε το μεσημέρι της Δευτέρας πως «το γεγονός ότι έχουν γίνει έρευνες στα σπίτια κάποιων δεν σημαίνει απαραίτητα πως υπάρχουν στοιχεία εναντίον τους. Απλά ελέγχουμε τα πάντα για να είμαστε σίγουροι».


Όπως και να έχει, ο Αντόνιο Κόντε αποφάσισε να μιλήσει και να ξεκαθαρίσει κάποια πράγματα για αυτό το θέμα και είχε δίπλα του και τον πρόεδρο της Γιουβέντους Αντρέα Ανιέλι. Προπονητής και πρόεδρος της Γιούβε (η οποία δεν εμπλέκεται στην υπόθεση καθώς η έρευνα για τον Κόντε αφορά στην περσινή σεζόν όταν ήταν προπονητής στη Σιένα) θέλησαν να ξεκαθαρίσουν τα πράγματα, με τον Ανιέλι ειδικά να τονίζει πως ο Κόντε θα είναι ο προπονητής της Μεγάλης Κυρίας και τα επόμενα χρόνια, ενώ παράλληλα εξέφρασε τη στήριξη του και στον Λεονάρντο Μπονούτσι, το όνομα του οποίου ακούστηκε για κάποια παιχνίδια της Μπάρι τη σεζόν 2009-10.


Στη συνέντευξη Τύπου, ο Κόντε αναρωτήθηκε πώς είναι δυνατόν να θεωρείται ύποπτος χωρίς να έχει κληθεί καν για κατάθεση όλους αυτούς τους μήνες και παράλληλα παρέμπεμψε σε όσους τον ξέρουν -είτε ως συμπαίκτη είτε ως αντίπαλο- όλα αυτά τα χρόνια που είναι στο ποδόσφαιρο ώστε να πουν ποιος είναι ο χαρακτήρας του.


Προσθήκη λεζάντας
«Θα αρχίσω λέγοντας πως όλοι ξέρετε την ποδοσφαιρική μου ιστορία. Πάντα ήμουν ακέραιος χαρακτήρας. Μπορείτε επίσης να ρωτήσετε τους πρώην συμπαίκτες μου, τους αντιπάλους μου όλα αυτά τα χρόνια και τους παίκτες μου, οποιονδήποτε από όλους αυτούς, για να σας πει ποιος είναι ο Αντόνιο Κόντε. Πάντα ήθελα και θέλω τη νίκη αλλά με τις σωστές προϋποθέσεις. Στη Σιένα εξασφαλίσαμε πέρυσι την άνοδο τρεις αγωνιστικές πριν το τέλος με πολλή δουλειά και πολλή ικανοποίηση για αυτό που κάναμε. Εχω πει και επαναλαμβάνω ότι είμαι εντελώς ξένος με το όλο θέμα που έχει ξεσπάσει και είμαι απολύτως σίγουρος ότι είναι ξένοι προς αυτό και οι παίκτες μου στη Σιένα. Κανείς και τίποτα δεν μπορεί να καταστρέψει, να αλλοιώσει αυτό που πετύχαμε. Σήμερα έμαθα, μπροστά στη σύζυγο μου και την δύο ετών κόρη μου, ότι είμαι ύποπτος για συμμετοχή σε ένα κύκλωμα του στοιχήματος... Εχω διαβάσει τις καταθέσεις όλων, τις διάβασαν και οι εισαγγελείς και έχω μία απλή ερώτηση: Αν θεωρούμαι ύποπτος γιατί δεν με κάλεσε ποτέ κανένας εισαγγελέας για κατάθεση; Περίμενα ότι θα γινόταν αυτό που έγινε και νομίζω πως έχω πει όλα όσα χρειάζονται. Καλές διακοπές να έχετε όλοι». 


Τον λόγο πήρε στη συνέχεια ο Αντρέα Ανιέλι, που ξεκαθάρισε σε... απόλυτο τόνο ότι δεν υπάρχει κανένα θέμα για τον Κόντε, συμπληρώνοντας πως το πλάνο της Γιουβέντους συνεχίζεται κανονικά και εξέφρασε τη στήριξη του και στον Μπονούτσι.


«Ολοι όσοι ασχολούμαστε με το ποδόσφαιρο παρακολουθούμε όσα γίνονται. Δεν μπορώ να αρνηθώ πως τα όσα αποκαλύπτονται για το στοίχημα είναι ανησυχητικά για τον κόσμο του ποδοσφαίρου. Είναι μια εικόνα που βλέπουμε όλοι με πίκρα. Ξεκαθαρίζω ότι από όσες καταθέσεις έχουν δώσει δεκάδες άνθρωποι δεν υπάρχει, όσο κι αν θα ήθελαν κάποιοι να δημιουργήσουν εντυπώσεις, η παραμικρή ένδειξη ότι ο Αντόνιο Κόντε είναι μέλος κάποιου κυκλώματος. Είμαι απόλυτος σε αυτό καθώς όλοι στη Γιουβέντους και προσωπικά εγώ γνωρίζω τον Κόντε 20 χρόνια και ξέρω πολύ καλά τι άνθρωπος είναι. Εμείς δείχνουμε απόλυτο σεβασμό στις Αρχές που κάνουν τις έρευνες τους αλλά τον ίδιο σεβασμό θα πρέπει να δείξουν οι Αρχές προς ανθρώπους που κάποιοι προσπαθούν να τους εμπλέξουν σε καταστάσεις στις οποίες δεν είχαν καμία συμμετοχή όπως φαίνεται και από τις καταθέσεις όλων. Η Γιουβέντους συνολικά και προσωπικά εγώ ως Αντρέα Ανιέλι είμαι δίπλα στον Αντόνιο Κόντε και τον Λεονάρντο Μπονούτσι. Ο Λεονάρντο, αφού υπάρχει και το Euro μπροστά μας, ξέρει να αντέχει στην πίεση και είμαι σίγουρος ότι θα τα πάει πολύ καλά. Για να μην γράφετε ή λέτε διάφορα και προσπαθείτε να δημιουργήσετε θέμα εκεί που δεν υπάρχει, σας λέω όσο πιο ξεκάθαρα μπορώ ότι ο Αντόνιο είναι και θα συνεχίσει να είναι ο προπονητής μας τα επόμενα χρόνια. Αυτός που θα μας καθοδηγήσει στο Champions League την επόμενη σεζόν».

Δεν υπάρχουν σχόλια: