JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Παρασκευή 25 Μαΐου 2012

Ο Ντελ Πιέρο για πάντα σημαία της Γιουβέντους. Ciao Capitano.


Κάθε άλλος θα είχε βάλει στόχο να πάρει εκδίκηση από τη Γιουβέντους. Ο Αλεσάντρο Ντελ Πιέρο όμως όχι! Ακόμη και σήμερα που είναι ελεύθερος να μιλήσει με όποια ομάδα θέλει, δηλώνει ότι δεν μπορεί να παίξει ως αντίπαλος με την μεγάλη του αγάπη και ότι δεν πρόκειται να φορέσει φανέλα άλλου ιταλικού ποδοσφαιρικού συλλόγου.

«Ζω στα σύννεφα αυτή τη στιγμή», είπε ο Άλεξ και πρόσθεσε: «Ακόμη δεν έχω συνειδητοποιήσει τι γίνεται αλλά ξέρω ότι πάντα έδινα τον καλύτερο μου εαυτό. Η κατάκτηση του φετινού scudetto ήταν κάτι το εκπληκτικό, τα συναισθήματα είναι μοναδικά. Θα θυμάμαι πάντα αυτή τη σεζόν με τεράστια χαρά γιατί ήταν πανέμορφη».

«Την επόμενη σεζόν σίγουρα θα συνεχίσω να αγωνίζομαι», τόνισε στην συνέντευξη ο Ντελ Πιέρο ξεκαθαρίζοντας για άλλη μια φορά ότι δεν είναι στις προθέσεις του να σταματήσει την καριέρα του.

«Ευχαριστώ όλους όσους επικοινώνησαν μαζί μου», τόνισε αναφερόμενος σε όλες τις προτάσεις που είχε από άλλες ομάδες της Ιταλίας, και συνέχισε: «...θέλω να τους πω όμως ότι το μέλλον μου δεν είναι στην Ιταλία. Δεν μπορώ να φορέσω τη φανέλα καμίας άλλης ιταλικής ομάδας, η καρδιά μου είναι Bianconero. Είναι ενάντια στις αρχές μου. Σίγουρα το μέλλον μου είναι σε ομάδα στο εξωτερικό», τόνισε η «σημαία» της Γιουβέντους που θα μείνει έτσι για πάντα στις καρδιές όλων των φίλων της Γιούβε.

Ο Ντελ Πιέρο μίλησε για την εμπειρία του στην ομάδα και για τον κόσμο που τον λάτρεψε: «Είναι μια δύσκολη χρονιά, αλλά τρομερά ωραία - συνεχίζει ο Άλεξ - Είναι αλήθεια, επίσης, για τους οπαδούς που είναι εκεί έξω, ότι ζήσαμε. Με την Αταλάντα γιόρτασα δυο τίτλους, αυτό που κέρδισα με την ομάδα και αυτό που εισέπραξα από τον κόσμο ως φόρο τιμής σε ότι έκανα με αυτή τη φανέλα. Τώρα πάμε μπροστά και αντιμετωπίζω σήμερα τον κόσμο, φέρνοντας περισσότερο μέσα μου όλη την αγάπη τους. Όταν ήμουν παιδί, ποτέ δεν ονειρεύτηκα να ολοκληρώσω τη σταδιοδρομία μου στην Γιουβέντους, ονειρευόμουν να κερδίσω με την Γιουβέντους και την εθνική ομάδα, δεν είχα ονειρευτεί όμως αυτό που έζησα. Ποτέ δε θα ξεχάσω αυτή την ημέρα που είπα αντίο στους οπαδούς μας στο Τορίνο, - είπε συγκινημένος ο Αλεσάντρο Ντελ Πιέρο -. Δε θα σταματήσω, επίσης, να ευχαριστώ αυτούς που μου επέτρεψαν να φτιάξω μια τέτοια σχέση με τους οπαδούς μας. Θα παρακολουθώ πάντα τη Γιουβέντους, θα ενδιαφέρομαι για το παραμικρό». 

Ο αριθμός 10: «Ζήτησα από τους διοικούντες να μην το κάνουν αυτό και επιμένω, ελπίζω ότι όποιος το πάρει μετά από εμένα να έχει μια καριέρα ένδοξη και μεγαλύτερη από μένα στη Γιούβε, αυτός είναι και ένας από τους λόγους για τους οποίους την πρώτη φορά που με ρώτησαν τι σκέφτομαι για μια πιθανή απόσυρση της φανέλας με το 10 είπα όχι: Μην αφαιρείτε τα όνειρα από κάθε παιδί ή έφηβο που θέλει να φορέσει αυτή τη φανέλα και να ονειρεύεται ότι μπορεί να κάνει σπουδαία πράγματα με τα δικά του χαρακτηριστικά, όπως το ονειρευόμουν κι εγώ πιτσιρικάς, χωρίς να σκεφτόμαστε ποιος την έχει φορέσει πριν από αυτόν».

Grazie Grande Capitano.!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: