JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Πέμπτη 31 Μαΐου 2012

Γιουβέντους, η ανακάλυψη του Nicola Leali.

Ο Nicola Leali θα είναι όπως όλα δείχνουν νέος τερματοφύλακας της Γιουβέντους καθώς είναι έτοιμος να υπογράψει συμβόλαιο συνεργασίας 4 χρόνων με την ομάδα του Τορίνο, και όπως όλα δείχνουν θα είναι το μέλλον της ομάδας μετά τον Gigi Buffon, μιλώντας για αυτή την ευχάριστη στιγμή στην καριέρα του ο  Leali είπε:

Juve. Τώρα αρχίζει η πιο σημαντική περιπέτεια : "Όταν ενταχθείς στη Γιουβέντους, νιώθεις ότι κάτι σημαντικό έχει συμβεί. Και αυτό, πρώτα απ 'όλα, θα πρέπει να το αφιερώσω στους γονείς και τους φίλους μου. Είμαι χαρούμενος, αν και πιστεύω ότι έχω ακόμα πολλά να μάθω και να αποκτήσω εμπειρία ως παίκτης. Θα ήμουν ευτυχής να κάνω προετοιμασία με παίκτες όπως ο Πίρλο και ο Μπουφόν. Από μικρός θαύμαζα τον Ντίντα, τώρα μου αρέσουν οι Μπουφόν και Χαντάνοβιτς . "

1 σχόλιο:

Xristos είπε...

ti na ton kano afou tha ton dosoume daneiko