JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Παρασκευή 25 Μαΐου 2012

MARCHISIO: "Μην με λέτε Tardellino, τώρα θέλω να αρχίσω να γράφω την ιστορία μου με τη Γιουβέντους και την Ιταλία"

Από την απόστολη των Azzuri που βρίσκονται στο Coverciano, έρχονται τα λόγια, του Claudio Marchisio παίκτη της Γιουβέντους και της Εθνικής Ιταλίας του Τσέζαρε Πραντέλι που προετοιμάζεται για το Euro 2012. Ο μέσος της Γιουβέντους έδωσε μια συνέντευξη στην «La Gazzetta dello Sport" και στον Mirko Graziano: 

"Θα παίξουμε ξανά σε ευρωπαϊκή διοργάνωση με την Γιουβέντους καθώς οι κόποι μας ήταν απόλυτα επιτυχημένοι. Αυτή η ήττα στο Κύπελλο Ιταλίας μας στεναχώρησε όμως, η σωματική και ψυχική κατάσταση μου είναι καλή. Είμαι θυμωμένος, έχω κίνητρα και είμαι πεινασμένος. Εδώ, κανείς δεν σκέφτεται πλέον την ομάδα του. Εγώ και οι φίλοι μου είμαστε πεινασμένοι, πολύ πεινασμένοι. Και αυτό, βοηθά ακόμη περισσότερο στο επίπεδο της διέγερσης". 

Τώρα είναι πιο ώριμος ο TARDELLINO;. "Αν μεγάλωσε ο Tardellino. Η σύγκριση με ένα τέτοιο μεγάλο παίκτη του ποδοσφαίρου πάντα με τιμά, νομίζω όμως ότι ήρθε η ώρα να μιλήσω μόνο για τον Marchisio. Απλά το "Tardellino" είναι κάτι που με τιμά, τώρα όμως θέλω να γράψω την ιστορία μου. Είμαι στη σωστή ηλικία και έχω πλέον την ωριμότητα να αρχίσω να είμαι ίσως ένα σημείο αναφοράς για τους νεότερους. Ή τουλάχιστον το ελπίζω να γίνει σύντομα (χαμόγελα)".Μπορεί η Ιταλία να κερδίσει το ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ;  "Αν η Ιταλία έχει την ωριμότητα να κερδίσει σε αυτό το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα. Ναι, τα διαπιστευτήρια υπάρχουν, σε όλα τα τμήματα. Η πρώτη αναμέτρηση με την Ισπανία θα είναι πολύ δύσκολη. Έχουν μια πολύ καλή ομάδα και μια ισχυρή μεσαία γραμμή με Ινιέστα, Τσάβι και Fabregas. Αλλά και εμείς έχουμε ισχυρή μεσαία γραμμή με τους Πίρλο και Ντε Ρόσι που και αυτοί έχουν κερδίσει ένα Παγκόσμιο Κύπελλο, όπως και ο Τιάγκο Μότα αυτά τα χρόνια έχει παίξει σε υψηλό επίπεδο, κερδίζοντας τη σωστή εμπειρία. Και επίσης υπάρχουν και οι Montolivo, Nocerino ... Ναι, η Ιταλία είναι δυνατή σαν την Ισπανία, δεν φοβόμαστε κανέναν. Ο Κασάνο είναι τώρα ένας άλλος άνθρωπος από ό, τι ήταν στο παρελθόν. Έχει ωριμάσει πολύ, είναι ένας εξαιρετικός παίκτης και αξιόπιστος ταυτόχρονα. Ο Antonio έχει την απόλυτη εμπιστοσύνη του συνόλου της ομάδας. Ο Mario Ballotelli είναι ένα άλλο πράγμα (χαμόγελα). Ξέρει ότι μπορεί να κάνει τη διαφορά ανά πάσα στιγμή, και γνωρίζει ότι αυτή είναι η ευκαιρία της καριέρας του. Δεν με νοιάζει τι κάνει έξω από το γήπεδο, είναι δικό του θέμα. Αλλά στο παιχνίδι δεν πρέπει και δεν μπορεί να κάνει λάθη. Αλλά νομίζω ότι κατάλαβε τα λάθη του και περιμένω σε αυτό το Euro να είναι συγκεντρωμένος απόλυτα. Με τους Azzurri, αν θυμάστε πριν από χρόνια χάσαμε ένα ευρωπαϊκό (κάτω από 21), άδικα χάσαμε στους ημιτελικούς ενάντια στη Γερμανία. Λοιπόν, πολλά από τα αγόρια που θα αντιμετωπίσουν στην Πολωνία και την Ουκρανία ήταν σε εκείνη την ομάδα:. Boateng, Özil και Khedira για παράδειγμα, θέλω να πάρω εκδίκηση, και αυτό θα με βοηθήσει". 

PRANDELLI και CONTΕ μιλούν την ίδια γλώσσα;  "Με τον Κόντε δουλεύω όλη μέρα, η δουλειά του προπονητή είναι αρκετά διαφορετική, έτσι είναι δύσκολο να τους συγκρίνουν, όμως, είναι δύο άνθρωποι που είναι ειλικρινής. Ο Πραντέλι θα επικεντρωθεί σε παιχνίδι με τρεις μέσους και όχι όπως παίζουμε στην Γιουβέντους με το 3-5-2. Ο Πραντέλι έχει ξεκάθαρες ιδέες, έχει το μυαλό του στο παιχνίδι και είναι σημαντικό να έχουμε έναν παίκτη σαν τεχνικό οδηγό που παρέχει ασφάλεια σε όλα τα επίπεδα. Και έτσι ένας προπονητής κερδίζει το σεβασμό και την εμπιστοσύνη σε μια ομάδα". 

Ένιωσες έκπληξή για την κλήτευση των Di Natale, Verratti, Destro και Diamanti; "Ας πούμε ότι λυπάμαι για κάποιους από τους συντρόφους μου στη Γιουβέντους: ίσως θα άξιζαν την κλήση του στην Εθνική. Ωστόσο, στο Euro υπάρχουν περιορισμένες θέσεις. Και γύρω από τον σκληρό πυρήνα, είναι σκόπιμο να ληφθούν υπόψη και να κληθούν παίκτες που είναι σε καλύτερη κατάσταση τώρα. Και υπό αυτή την έννοια νομίζω ότι ο προπονητής έχει πάρει ότι το καλύτερο". 

Μπορεί η Ιταλία να φτάσει στην ΚΑΤΑΚΤΗΣH; "Εάν η Ιταλία μπορεί να ανοίξει ένα νικηφόρο κύκλο, όπως αυτόν που άνοιξε η Juve. Ναι, μέσα σε δύο χρόνια ο Πραντέλι έχει ακυρώσει την αποτυχία και τις ανασφάλειες του Παγκοσμίου του 2010. Ήρθαν στην ομάδα πολλοί νέοι παίκτες, με άλλη φιλοσοφία παιχνιδιού. Και επιπλέον έχουμε και νέα παιδιά με μεγάλες φιλοδοξίες. Με λίγα λόγια, η κίνηση είναι υγιείς και μπορούμε να είμαστε αισιόδοξοι ως προς τις προβλέψεις". 

Θα θέλαμε επίσης να μας πεις κάτι για την επιστροφή σας στο Champions League; "Τ ο Euro είναι μια Ευρωπαϊκή πρόβα ενόψει του Champions League για εμένα και τους άλλους συμπαίκτες μου σίγουρα. Για τον Gigi (Buffon) και τον Andrea (Pirlo) 'ισως δεν χρειάζεται πρόβα νομίζω (γέλια). Αλλά, στην πραγματικότητα, είναι ένας μεγάλος διαγωνισμός και θα μας δώσει πολλά περισσότερα από ένα Κύπελλο".

Δεν υπάρχουν σχόλια: