JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Κυριακή 5 Ιουνίου 2011

Φελίπε Μέλο: "Είμαι καλά στην Γιουβέντους, αλλά ποτέ μην λες ποτέ ..."

Αυτές τις ημέρες, το όνομα του Φελίπε Μέλο ακούγεται πολύ από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης ως ένας παίκτης που είναι υπό παραχώρηση από την Γιουβέντους : η άφιξη του Πίρλο , και ίσως του Inler κάνει τη Γιουβέντους να σκέφτεται πολύ σοβαρά να απομακρύνει κάποιους παίκτες στην μεσαία γραμμή. Ο Conte φαίνεται να θέλει να αποκαταστήσει το Sissoko ,και έτσι ο βραζιλιάνος μέσος φαίνεται πραγματικά να είναι σε δύσκολη θέση πλέον. Ιδού τι είπε χθες σε συνέντευξή του στην τηλεόραση «Sport TV Vews»: «Το μέλλον μου; Στη Γιουβέντους είμαι καλά, είμαι χαρούμενος, αλλά ποτέ μη λες ποτέ στο ποδόσφαιρο. Στο παρελθόν, ο Μουρίνιο και ο Βενγκέρ έχουν πει καλά λόγια για μένα, αυτό σημαίνει ότι έχω κάνει κάτι καλό στην μέχρι τώρα πορεία μου » . Στη συνέχεια δίνει κάποιες συμβουλές για την αγορά ... «Το ταλέντο της Βραζιλίας; Ο Neymar αντί Μέσι μπορεί να είναι το καλύτερο, αλλά για μένα ο Lucas Piazon της San Paolo είναι πολύ καλός και πιο εξελίξιμος παίκτης αυτή τη στιγμή στη Βραζιλία».

2 σχόλια:

mike_bianconero είπε...

Λοιπον λογικα αν το παρουμε αυτην την στιγμη εχουμε Μελο,Μαρκιζιο,Πιρλο,Σισοκο...Αν ισχυουν τα δημοσιευματα ερχονται Ινλερ και Πατσιενζα αρα φευγει σιγουρα ο Σισοκο και καποιος αλλος........

Xristos είπε...

αντε παρε δρομο παλιομαλακα μελο. στους κρισιμους αγωνες εκαψες την γιουβεντους. αρχιδι