JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Κυριακή 12 Ιουνίου 2011

Ιταλικό ντέρμπι και για Μπαστός.


Για λίγες ακόμη μέρες θα είναι παίκτης της Λιόν ο Μισέλ Μπαστός, καθώς ο μάνατζερ του δήλωσε πως εντός της προσεχούς εβδομάδας θα υπογράψει σε μία εκ των Γιουβέντους ή Ιντερ.

Η Μεγάλη Κυρία φλερτάρει εδώ και ένα χρόνο με τον Βραζιλιάνο αριστερό μπακ-χαφ αλλά ο Τζιουζέπε Μαρότα δεν έχει καταφέρει να κλείσει την μεταγραφή. Σύμφωνα με τα ιταλικά ΜΜΕ οι Τορινέζοι παραμένουν το φαβορί για τον Μπαστός -που αποκτά κοινοτικό διαβατήριο- καθώς είναι διατεθειμένοι να δώσουν 15-17 εκατ. ευρώ στη Λιόν ενώ τα έχουν βρει με τον παίκτη.
Στη διεκδίκηση του παίκτη, όμως, έχει μπει και η Ιντερ και το «όπλο» της είναι ο Λεονάρντο, καθώς είναι συμπατριώτης του Μπαστός και του εγγυάται εύκολη προσαρμογή στην Ιταλία.
Για τον Βραζιλιάνο άσο ενδιαφέρεται και η Τότεναμ αλλά στο παρελθόν ο ίδιος έχει ξεκαθαρίσει σε δηλώσεις του ότι θέλει να αγωνιστεί στην Ιταλία και όχι στην Αγγλία.

2 σχόλια:

Παναγιώτης είπε...

Ότι μεταγραφικό ντέρμπι παίξαμε τα τελευταία χρόνια το χάσαμε πανηγυρικά! Εγώ αυτό ξέρω. Τώρα προσωπικά δεν έχω και την καλύτερη άποψη για τον Bastos, χωρίς ωστόσο να τον έχω παρακολουθήσει και πολύ στενά.

magica juve είπε...

και να συμπληρωσω οτι αν θελει να παιξει ιταλια ας παει στους αιωνιους τριτοτεταρτους...στην ΓΙΟΥΒΕ ειναι καλοδεχουμενος αν θελει να παιξει ΜΟΝΟ στη ΓΙΟΥΒΕ..