JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Πέμπτη 9 Ιουνίου 2011

Inler μεταξύ Νάπολη και Γιουβέντους, "Το μέλλον μου; Σύντομα θα ξέρετε "


Ο Ελβετός χαφ: «Έλαβα πολλά μυνήματα εκτίμησης και ευχαριστώ τους οπαδούς μου. Σύντομα, θα ενημερωθείτε από τις εφημερίδες για το μέλλον μου, για την ώρα δεν λέω τίποτα "

« Σύντομα θα ξέρω το μέλλον μου . " Ο Gokhan Inler απαντά με ένα μήνυμα στην ιστοσελίδα του σε όλους τους φιλάθλους ότι σε λίγες μέρες θα μάθουν για το μέλλον του. Προς το παρόν, ο Ελβετός μέσος δεν μπορεί να απαντήσει για την επιλογή του, αλλά η αναμονή δεν θα διαρκέσει πολύ: « Έχουν δείξει μεγάλο ενδιαφέρον για το μέλλον μου και γι 'αυτό τους ευχαριστώ. Παρακαλώ να κατανοήσετε τις επιφυλάξεις μου, αλλά σύντομα θα μάθετε για το μέλλον μου στις εφημερίδες . " Για τον παίκτη υπάρχουν η Γιουβέντους και Νάπολη. Ποιος θα κερδίσει την επόμενη ημέρα;

Άντε να δούμε λέω εγώ, πολύ μας έχει κουράσει και ο Ινλέρ. Ας αποφασίσει να τελειώνουμε επιτέλους.

5 σχόλια:

Παναγιώτης είπε...

Για να δούμε: θα υπάρξει τελικά αίσιο τέλος ή θα εκτεθούμε ανεπανόρθωτα για πολλοστή φορά τα τελευταία χρόνια...

Pericles είπε...

Τι έχουν πάθει με αυτόν τον Inler!!! Δεν τρελαίνομαι ρε μάγκες και στην τελική αν πάρουμε και αυτόν μαζί με Ziegler που έχουμε ήδη ανακοινώσει και πάρουνε και το δεξί μπακ της Lazio θα γίνουμε εθνική Ελβετίας…

Αφού έχουν τρελαθεί τόσο πολύ και θέλουν και άλλο χαφ στο κέντρο ας πάρουν τον Lassana Diarra από Real που και μπάλα ξέρει και σκύλος είναι.. Αλλά αυτόν τον Diarra όχι του Οφη…. Αν και για να τρελαίνονται τόσο πολύ και για άλλο χαφ μου φαίνετε ότι πάνε να φάνε τον Melo οι άμπαλοι…

Τεσπα νωρίς είναι ακόμα…

Παναγιώτης είπε...

Περικλή είπες μεγάλη κουβέντα. Ανέφερες έναν ποδοσφαιριστή που θα μπορούσε να κάνει ΠΑΠΑΔΕΣ στο κέντρο και είναι πιο προσιτός από όσους ακούγονται. ο Lass είναι ένα πραγματικό κοπρόσκυλο και τον θαυμάζω απεριόριστα. Θεωρώ ότι είναι φουλ αδικημένος στην Ρεάλ και ότι η διοίκηση θα έπρεπε ΗΔΗ να τον έχει αποκτήσει, μιας και έχει προταθεί τα τελευταία δύο χρόνια. Αλλά δυστυχώς κάποιοι ΚΟΙΜΟΥΝΤΑΙ και δεν λένε να ανοίξουν τα μάτια τους σε αυτές τις περιπτώσεις...

Dima είπε...

mages o inler htan mesa stous 5 kalutrtous ts oudineze auth tn sezon... o lass einai paixtara alla einai mi kinotikos

stelios_pablo είπε...

επιμενουμε στους μικρομεσαιους παικτες...