JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Τετάρτη 1 Ιουνίου 2011

Sanchez, μήνυμα προς Juve, «θέλω να μείνω στην Ιταλία και να κερδίσω τρόπαια»

Ο Χιλιανός είπε «Όπως κάθε ποδοσφαιριστής, έτσι και ‘γω θέλω να κερδίσω τρόπαια αλλά θέλω να τα κερδίσω εδώ στην Ιταλία από ό, τι σε άλλα μέρη»

Το αντικείμενο των επιθυμιών της Γιουβέντους και του νέου της τεχνικού Αντόνιο Κόντε είναι ο Αλέξις Σάντσες που σε συνέντευξη του στο βρετανικό περιοδικό «Ιταλία Soccer». Ο Sanchez φαίνεται να είναι σαφής: " Μίλησα με τον πρόεδρο Ουντινέζε για το μέλλον μου αν και είμαι ευτυχισμένος εδώ. Είμαι φιλόδοξος, αλλά την ίδια στιγμή ξέρω ότι σε αυτό το στάδιο της καριέρας μου δεν υπάρχει καλύτερο μέρος για να βελτιωθώ, όμως, διάβασα τις εφημερίδες και είμαι ευτυχής που βλέπω το όνομά μου δίπλα στα μεγάλα κλαμπ. Όλα εξαρτούνται πλέον από την Ουντινέζε, στο τι θέλουν να κάνουν στη φετινή σεζόν και να πάρω ευκαιρίες . "

ΕΠΙΘΥΜΙΑ - O Sanchez φαίνεται να αποκλείει ξένους προορισμούς, προτιμώ ακόμα το ιταλικό πρωτάθλημα: " Θέλω να βελτιωθώ χρόνο με το χρόνο, προσπαθώ πάντα να δίνω τον καλύτερο μου εαυτό τόσο στην προπόνηση όσο και στον αγώνα. Έχω μια φωτιά μέσα μου που με σπρώχνει για να γίνομαι καλύτερος . Θέλω να αποδειχθεί ότι είμαι ένας σημαντικός παίκτης, αν και ξέρω ότι ακόμα πρέπει να δουλέψω πολύ σκληρά. Όμως είμαι έτοιμος να τις μεγάλες προκλήσεις. Όπως κάθε ποδοσφαιριστής, έτσι και ‘γω θέλω να κερδίσω τρόπαια στην Ιταλία από ό, τι σε άλλες περιοχές . "


2 σχόλια:

Παναγιώτης είπε...

Έλα στο Τορίνο μωρή τρελοπαικτούρα να γουστάρουμε σε λέω!!!!!!!

Xristos είπε...

ela stin juve re paixtara na kaneis papades sta xaf me ton krasic