JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Τρίτη 19 Ιουλίου 2011

Βιντάλ: «Μιλάω με Γιουβέντους»


Ο μεσοαμυντικός της Μπάγερ Λεβερκούζεν, Αρτούρο Βιντάλ αποκάλυψε πως βρίσκεται σε επαφές με την Γιουβέντους!

Χιλιανός άσος πραγματοποίησε εξαιρετικές εμφανίσεις με τις «ασπιρίνες», με τον Βιντάλ να παραδέχεται πως ο μάνατζερ του, Φερνάντο Φελίτσεβιτς βρίσκεται σε επαφές με την Γιουβέντους.


«Ο μάνατζερ μου μιλάει με την Γιουβέντους, μια ομάδα την οποία λατρεύω. Σύντομα θα έχω νέα από τον εκπρόσωπο μου και θα δούμε την πρόταση της Γιουβέντους. Αν νιώθω ήδη παίκτης της Γιουβέντους; Ας πούμε πως ο μάνατζερ μου προσπαθεί σκληρά», δήλωσε ο Χιλιανός στην ιστοσελίδα Goal.com Italy.


«Η μεταγραφή αυτή είναι παρόμοια με εκείνη από την Κόλο Κόλο στην Λεβερκούζεν. Του χρόνου θα μείνω ελεύθερος να πάω σε όποια ομάδα θέλω. Θα δούμε τι θα συμβεί σε λίγες ώρες. Περιμένω καλά νέα», πρόσθεσε ο Βιντάλ.

3 σχόλια:

yotaras είπε...

Kαλα αυτον θα τον αγορασουμε και μετα θα μεινει ελευθερος και θα μας αφησει στα κρυα του λουτρου? Και θα πρεπει να ψαξουμε παλι για αμυντικο χαφ?Τοτε τον Μελο τι τον διωχνετε?

mike_bianconero είπε...

Χαχαχα Yotara δεν ξερω γιατι το τονισε αυτο αλλα εννοει πως το συμβολαιο του ,ε την Λεβερκουζεν τελειωνει του χρονου γι αυτο η μεταγραφη του θα κοστισει μονο γυρω στα 13-15.Ετσι παιχταρα μου γουσταρεις Γιουβε σε γουσταρουμε και εμεις οχι σαν κατι αλλους Αργεντινους που αναζητανε μονο τα λεφτα!

Stelios είπε...

ela vidalara na se latrepsoume k emeis!