JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Τετάρτη 20 Ιουλίου 2011

Rossi: Είμαι τώρα στη Βιγιαρεάλ.


Με συνέντευξη του στο ESPN δεν είπε ούτε κουβέντα για τη Γιουβέντους.

"Η ανανέωση του συμβολαίου μου, τον Ιανουάριο ήταν κάτι που ήθελα και ότι ο σύλλογος ήθελε. Μου έδειξαν μεγάλο σεβασμό και για μένα ήταν πραγματικά μια απλή απόφαση, είμαι πολύ προσηλωμένος στο τι πρέπει να κάνω, να παίξω καλά για την ομάδα μου και να βοηθήσω να κερδίσει τα παιχνίδια. Είμαι παίκτης της Βιγιαρεάλ και στη συνέχεια να προσπαθήσουμε να το κάνουμε για αυτούς. "

Ο Τζουζέπε Ρόσι, με 32 γκολ σε 60 παιχνίδια την περασμένη σεζόν, μιλάει στο ESPN χωρίς να αποσαφηνίσει το μέλλον του. Ο Ιταλο-αμερικάνος θα είναι για πέμπτη σεζόν με τη φανέλα της Βιγιαρεάλ, συμμετέχει επίσης στο Τσάμπιονς Λιγκ αυτή τη σεζόν. Ωστόσο, εξακολουθούν οι διαπραγματεύσεις με την Γιουβέντους στο Τορίνο για τη μεταφορά του παίκτη.

Κάποιες δηλώσεις του Rossi το Μάιο, όταν έκλεισε το μεταγραφικό παζάρι «Εφημερίδες και δημοσιογράφοι ήθελαν να μιλήσω για φήμες, είναι ότι θέλουν να γνωρίζουν όλους τους οπαδούς στον κόσμο. Μερικά πράγματα είναι αληθινά, άλλα όχι, αλλά στο τέλος της ημέρας, μέχρι όταν έχετε μια μπάλα ανάμεσα στα πόδια σας, μπορείτε να αισθάνονται ευτυχείς. Και εδώ, στη Βιγιαρεάλ, είμαι ευτυχής "), αλλά αυτή τη στιγμή ο παίκτης κλείνει τη συνέντευξη με μια χαλαρή, αλλά πολύ πιο προσεκτικοί, "Ακόμα και αν δεν παίξω ποτέ στην Serie A, ωστόσο, παραμένω ήρεμος. "

Ο Rossi όπως φαίνεται τρέφει μεγάλη αγάπη για την ομάδα του και δεν πρόκειται να ξεχάσει ποτέ πως του φέρθηκαν όταν ο πατέρας του έδινε τη μάχη για τη ζωή του απέναντι στον καρκίνο, δίνοντας του άδεια να ταξιδέψει στην Αμερική για να είναι στο πλευρό του εκείνες τις τελευταίες ώρες της ζωής του.

Δεν υπάρχουν σχόλια: