JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Κυριακή 17 Ιουλίου 2011

Tο 19 καλοκαίρι - θα μπορούσαν να είναι τα παιδιά μου.


Εν τω μεταξύ, χθες στην Bardonecchia ήταν η σειρά του Del Piero να μιλήσει, για την προετοιμασία το φετινό καλοκαίρι:

«Τώρα είναι το 19 καλοκαίρι που φοράω την ασπρόμαυρη φανέλα σε μαύρο χαμογέλασε – ο Alex - και μερικά από τα παιδιά που έχουν ξεκινήσει την προετοιμασία μαζί μου θα μπορούσαν να είναι τα παιδιά μου " .

Επίσης, σε συγκεκριμένη ερώτηση, αφιερώνει λίγα λόγια για τον προπονητή της Εθνικής Πραντέλι: "Χαίρομαι που μου ανέφερε και Totti, ο προπονητής είναι ένα πρόσωπο που μπορεί να εκτιμήσει και να αξιολογήσει αυτό που βλέπει στο γήπεδο. Θα είναι σε θέση να αξιολογήσει επίσης αυτό που θα δει αυτή τη σεζόν".

«Υπάρχει μόνο ένας Αρχηγός» επανέλαβαν από την Bardonecchia οι οπαδοί της Γιουβέντους. Τα χρόνια περνούν, αλλά η αγάπη που εκφράζεται από τους πιστούς οπαδούς της Γιουβέντους προς Alex παραμένει τόσο ισχυρή όσο ποτέ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: