JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Τρίτη 12 Ιουλίου 2011

Pirlo: "Δεν υπάρχουν όρια"

Από την ώρα της ένταξή του στη Γιουβέντους, ο Αντρέα Πίρλο έχει γίνει το όνομα στα χείλη όλων των φίλων της ομάδας. Η Γιουβέντους έχει καταφέρει να βρει έναν έμπειρο πρωταθλητής, ικανό να οδηγήσει την ομάδα του τόσο εντός όσο και εκτός γηπέδου.

"Είναι ωραίο να σε θεωρηθεί ο κόσμος ως ηγέτης. Όμως, είμαστε όλοι υπεύθυνοι και πρέπει να δώσουμε ένα χέρι, μαζί με την υπόλοιπη ομάδα. Είμαστε όλοι έτοιμοι για να επιτευχθεί κάτι σημαντικό φέτος. "

Φαίνεται λίγο πρόωρο να μιλάμε για στόχους, στις αρχές του Ιουλίου. Ωστόσο, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η Γιουβέντους 2011/12 δείχνουν μεγάλη φιλοδοξία, η οποία αντικατοπτρίζεται από τον Πρόεδρο της Andrea Agnelli και τον προπονητή Αντόνιο Κόντε. Ο Αντρέα Πίρλο διαθέτει επίσης μεγάλη επιθυμία για επιτυχία, όπως και οι συμπαίκτες του Del Piero και Buffon, και γνωρίζουν τι χρειάζεται για να κερδίσεις.

"Ο καθένας ξεκινάει από το ίδιο επίπεδο στην αρχή της σεζόν. Είμαστε έτοιμοι να εργαστούμε σκληρά στο επίπεδο της εκπαίδευσης για να έχουμε μια σημαντική σεζόν, τότε θα δούμε τι θα συμβεί στη διάρκεια του έτους. Προφανώς δεν θέλουμε να βάλουμε όρια, θα πρέπει να θέσουμε ως στόχο το μέγιστο. Θαύματα; Δεν υπάρχει καμία ανάγκη να μιλάμε για θαύματα, θέλουμε να αλλάξουμε την εικόνα από την τελευταία σεζόν που δεν ήταν τόσο χαρούμενη και να φέρουμε πίσω τη Γιουβέντους στα ανώτερα κλιμάκια του πρωταθλήματος. Αν είναι αλήθεια ότι η νίκη μετατρέπει σε περαιτέρω επιτυχία, η ομάδα έχει χάσει ένα κομμάτι της αυτοπεποίθησης στα τελευταία δύο χρόνια. Τώρα πρόκειται να επιστρέψει. "

Στην Γιουβέντους εργάζονται σκληρά στη Bardonecchia, ώστε να εξασφαλιστεί ότι η πραγματική Γιουβέντους θα είναι έτοιμοι, στην αρχή της σεζόν. Φυσική και τακτικές εργασίες έχουν αποδειχτεί τα κύρια συστατικά της εκπαίδευσης της ομάδας. Από την πρώτη μέρα, ο Conte έχει μεταφέρει τις νέες ιδέες του σε όλους τους παίκτες :

"Θα πάρει λίγο χρόνο. Έχουμε ξεκινήσει, προκειμένου να είμαστε έτοιμοι την κατάλληλη στιγμή. Το σύστημα δεν είναι τόσο διαφορετικό από αυτό που έπαιξα στο πλαίσιο του προγράμματος του Leonardo στο Μιλάνο πριν από δύο χρόνια, με δύο κεντρικούς μέσους και δεν έχω κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα. Τα πάντα εξαρτώνται από το πώς το παιχνίδι ερμηνεύεται. Conte; Μου θυμίζει σε μεγάλο βαθμό τον Μαρτσέλο Λίπι για το πώς εργάζεται στον τομέα της κατάρτισης και για τον ενθουσιασμό που φέρνει σε όλη την ομάδα. "

Τέλος, μια σύντομη ματιά στο παρελθόν, όχι μόνο την περασμένη σεζόν. Ο Πίρλο είναι έτοιμος να απολαύσει το ίδιο είδος της κατάστασης στην Γιουβέντους, όπως έκανε για χρόνια με την Μίλαν.

"Αισθάνομαι ωραία, έχω ξεπεράσει πλήρως το πρόβλημα στο γόνατο που είχα πέρυσι. Έχω εργαστεί επίσης σε όλη τη διάρκεια των διακοπών μου, ώστε να είμαι έτοιμος. Πέρασα μια δεκαετία με την Μίλαν, που δεν μπορεί να ξεχαστεί εύκολα. Κατά τη διάρκεια των τελευταίων ημερών, έχω ακούσει από μερικούς από τους πρώην συμπαίκτες μου, οι οποίοι έχουν δηλώσει ότι όλοι αισθάνονται επιρεασμένοι με εμένα που δεν είμαι πλέον εκεί.

Ο Γκαλιάνι είπε ότι αναμένεται να με δει με την ασπρόμαυρη φανέλα στην παρουσίαση; Ήταν ένα αστείο, αλλά νομίζω ότι το έκανε επειδή φοβάται ότι αυτή η νέα ομάδα της Γιουβέντους που αναδύεται, θα δώσει σε όλους ένα δύσκολο παιχνίδι. "

Δεν υπάρχουν σχόλια: