JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Παρασκευή 8 Ιουλίου 2011

Ziegler: "Γιουβέντους είναι ένα όνειρο για μένα"


Ο αμυντικός της Ελβετίας Reto Ziegler μίλησε από την Bardonecchia όπου βρίσκεται με την νέα του ομάδα : «Έχω δουλέψει πολύ αυτά τα χρόνια για να πάρω μεταγραφή σε μια ομάδα τόσο σημαντική και τώρα απολαμβάνω τις πρώτες ημέρες αυτής της νέας εμπειρίας"

" Είναι ένα όνειρο που βρίσκομαι εδώ και θα φοράω τη φανέλα της Γιουβέντους. Γνωρίζω τις ευθύνες που με περιμένουν, αλλά ακριβώς το γεγονός ότι είναι μέλος μιας ομάδας όπως η Γιουβέντους μου δίνει τόση δύναμη. . "

Αυτά είναι τα λόγια του Reto Ziegler μια από τις νέες μεταγραφές της Γιουβέντους, από την Bardonecchia όπου βρίσκεται η ομάδα για το πρώτο στάδιο της προετοιμασίας. « Δούλεψα πολύ αυτά τα χρόνια για να πάρω μεταγραφή σε μια ομάδα τόσο σημαντική και τώρα απολαμβάνω τις πρώτες ημέρες αυτής της νέας εμπειρίας.

Juve Γιατί; "Γιατί η Γιουβέντους είναι Γιουβέντους και δεν μπορείς να αρνηθείς. Ο Marotta μίλησε με μένα και δεν είχα καμία αμφιβολία για την επιλογή μου. "

Για το Κόντε είπε : «Ο κόουτς με αυτή τη φανέλα έχει γιορτάσει πολλές νίκες. Από αυτές τις πρώτες προπονήσεις μας δείχνει τη σωστή νοοτροπία, γίνεται κατανοητό τι σημαίνει να παίζουμε για τη Γιουβέντους. Αυτή είναι μια πολύ ισχυρή ομάδα, που αποτελείται από πολλούς καλούς παίκτες. Όλοι μας έχουμε στα χέρια μας μια πολύ μεγάλη ευκαιρία, είμαστε έτοιμοι να αρχίσουμε, μπορούμε να κάνουμε πολλά. Όλοι έχουμε μεγάλη πείνα για τη νίκη και προσωπικά θέλω να γιορτάσουμε ένα σημαντικό ορόσημο σύντομα. "

Για το φίλο και συμπαίκτη πλέον Λιχστάινερ είπε: «Έχω παίξει μαζί του το 2003 στην Γκρασχόπερς, μαζί έχουμε κερδίσει το ελβετικό πρωτάθλημα. Επίσης έχουμε παίξει και οι δυο σε υψηλού επιπέδου ευρωπαϊκά πρωταθλήματα. Για μένα είναι μεγάλη τιμή να εκπροσωπήσω τη χώρα μου και να παίζω σε μια μεγάλη ομάδα όπως η Γιουβέντους».

Δεν υπάρχουν σχόλια: