JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Τετάρτη 13 Ιουλίου 2011

Quagliarella: "Μου αρέσει το ποδόσφαιρο του Conte"


Εμφάνιση του Fabio Quagliarella καθ 'όλη την προετοιμασία στην Bardonecchia λέει κάτι περισσότερο από λόγια θα μπορούσε ποτέ. Ο επιθετικός είναι περιχαρής που έχει επανασύνδεση με τους συμπαίκτες του μετά τον τραυματισμό στο γόνατο του, που υπέστη την 6η Ιανουαρίου:

«Η επιθυμία είναι τεράστια, δεν μπορώ να βρω όλες τις λέξεις να το εκφράσουν. Είμαι τελικά πίσω στην κατάρτιση με την ομάδα, με τον ίδιο ρυθμό και την κίνηση ... Τώρα, η μόνη ανησυχία είναι να κρατήσω τους μυς μου υπό έλεγχο, σε αυτό το στάδιο της προετοιμασίας. "

Σε προτίμησε στο σύστημα 4-2-4 ο Conte, πολλοί έχουν διατεθεί και ο Quagliarella φαίνεται να προορίζεται για έναν ρόλο στην αριστερή πλευρά:

«Αν χρειαστεί να θυσιάσω τον εαυτό μου, προς όφελος της ομάδας είναι μια χαρά, ακόμα και αν παίζω ολόκληρο το πρωτάθλημα σε αυτή τη θέση θα είναι μια σκληρή και καλή εμπειρία. Άν ο προπονητής μου το ζητά δεν υπάρχει απολύτως κανένα πρόβλημα. "

Ο νέος προπονητής της Γιουβέντους έχει μια άμεση επίδραση πάνω σας:

«Ο προπονητής ξέρει ακριβώς τι θέλει : νίκη. Δεν χρειάζεται να συμπεριφερόμαστε με μέτριο τρόπο, αλλά να αντιμετωπίζουμε κάθε παιχνίδι με ανοιχτό μυαλό, όπου και να πηγαίνουμε και με όποια ομάδα, στο σπίτι μας ή μακριά από αυτό. Πρέπει να πιέσουμε και να κάνουμε τους αντιπάλους μας αμέσως να αναγνωρίζουν ότι αντιμετωπίζουν την Γιουβέντους και δεν είναι ένας εύκολος στόχος. Μου αρέσει το ποδόσφαιρο και οι ιδέες του, επειδή υπό τη διαχείριση του, είναι πάντα στο επίκεντρο του έργου. "

Τέλος, μια σκέψη σχετικά με την αγορά και μεταφορά πολλών επιθετικών που συνδέεται με μια κίνηση από την Γιουβέντους. Ο Fabio, ωστόσο, παραμένει ήρεμος:

"Την περασμένη σεζόν, μέχρι τον Ιανουάριο είχαμε την καλύτερη επίθεση στην Serie A, και επομένως δεν είναι ότι είχαμε προβλήματα στον επιθετικό τομέα. Είναι σωστό όμως, ένας σύλλογος όπως η Γιουβέντους να αποτελίται από ισχυρούς παίκτες. Αν έρθουν εδώ θα τους υποδεχτούμε με ανοιχτές αγκάλες ".

Δεν υπάρχουν σχόλια: