JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Παρασκευή 8 Ιουλίου 2011

Σιλβέστρ: "Αν με ζητά η Γιουβέντους τρέχω στο Τορίνο"


Είναι ένα πολύτιμο εργαλείο της Κατάνια. Ήδη, ο Ματίας Σιλβέστρ (26 ετών, ο πρώην παίκτης της Μπόκα Τζούνιορς), μετά την Λάτσιο και Τζένοα, και η Γιουβέντους φέρεται να κινείτε για τα καλά για την απόκτηση του.

Ειδικά αν σήμερα - στο περιθώριο της συνεδρίασης της League – οι Marotta και Guild να αποφασίσουν σοβαρά για την απόκτηση του Κεντρικού αμυντικού από την Αργεντινή. "Το κόστος του παίκτη είναι 8.000.000 ευρώ, "δήλωσε στο Σικελίας Πιέτρο Λο Μονακό πριν από λίγες ημέρες. Silvestre έχει επιστρέψει από τις διακοπές χθες το βράδυ και αμέσως έφθασε στην Κατάνια. Silvestre έγινε πολύς λόγος για σένα: Λάτσιο, Τζένοα, Γιουβέντους .... " Οι φήμες που έχω ακούσει είναι πολλές για μένα και το μέλλον μου, αλλά δεν ξέρω συγκεκριμένα τι πραγματικά θα γίνει . Μόλις γύρισα από τις διακοπές: τώρα θα μιλήσω με τον πληρεξούσιό μου και τον κύριο Lo Monaco ".

Βλέποντας τα πράγματα είναι δύσκολο να μείνεις ακόμα μια σεζόν εποχή Κατάνια είναι σχεδόν αδύνατο. " Για να δούμε ... Νομίζω ότι υπάρχουν λόγοι για να ξεκινήσω μια νέα περιπέτεια στην καριέρα μου αλλά δεν έχω αποφασίσει ακόμα. Η Κατάνια από κοινού με τον μάνατζερ μου θα αποφασίσουν. "

Ποια είναι η γνώμη σας όταν έχετε ακούσει το όνομά σας να ενδιαφέρει τη Γιουβέντους; " Η Γιούβε είναι πάντα Γιούβε, ένας μεγάλος σύλλογος. Αυτή τη στιγμή δεν ξέρω πώς είναι η κατάσταση. Φυσικά, για την καριέρα μου θα είναι μια σημαντική ευκαιρία. Για να αποδείξω ότι αξίζω "

Το πρώτο έτος του Martinez στο Τορίνο ήταν απογοητευτικό: είναι μια πτυχή που σας φοβίζει; " Δεν νομίζω να έχω τέτοια προβλήματα. Δεν φοβάμαι . "

Δεν υπάρχουν σχόλια: