JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2011

Del Piero : «Να παίξουμε με την ίδια πείνα που παίξαμε χθες σε όλα τα παιχνίδια».


Στα τελευταία δέκα λεπτά αγωνίστηκε χθες ο Alessandro Del Piero , στη νίκη της Γιουβέντους εναντίον της Παλέρμο. Με την είσοδο του στον αγωνιστικό χώρο, οι τιφόζι εξέφρασαν τη συμπάθεια και την αγάπη τους για τον Alex τον ένα και μοναδικό αρχηγό όπως φώναζαν ρυθμικά με την είσοδο του. Σε κάθε περίπτωση, ο Capitano είναι στη διάθεση της ομάδας όταν ο Κόντε τον χρειάζεται, μέσω της επίσημης ιστοσελίδας του, ο Del Piero έχει σχολιάσει την τελευταία νίκη στο Γιουβέντους Στάδιο.

«Η νίκη επί της Παλέρμο σηματοδοτεί ένα ακόμη σημαντικό βήμα στη σεζόν μας, παρά το καθαρό αποτέλεσμα δεν πρέπει να σκέφτονται ότι ήταν εύκολο, πρέπει να θυμόμαστε τα προηγούμενα χρόνια. Ήμαστε στην κορυφή με ένα παιχνίδι λιγότερο, και έχουμε ξεπεράσει και το μακρύ διάλειμμα. Είναι απλώς ένα θετικό αποτέλεσμα και θα παραμείνει έτσι για να ξέρουμε ότι δεν έχουμε κάνει τίποτα ακόμα, και να παίξουμε με την ίδια πείνα που παίξαμε χθες και στα υπόλοιπα παιχνίδια μέχρι το τέλος».

Μιλώντας για το μέλλον του , ο Άλεξ επανέλαβε:

«Είναι τόσο όμορφα με τη Γιουβέντους στο πρώτο πρωτάθλημα στο νέο γήπεδο δεν βλέπω γιατί πρέπει να σκέφτομαι για το μέλλον μου. Το μέλλον είναι το Σάββατο, δεν θέλω να σκέφτομαι τι θα συμβεί από τον Ιούνιο και μετά. Είναι αναμφισβήτητο, ωστόσο, ότι υποφέρω στον πάγκο, γιατί έχω ακόμα την εσωτερική φλόγα. Όσο για το παιχνίδι, όμως, δεν αλλάζει το γεγονός ότι είμαι αρχηγός αυτής της ομάδας, όπως οι συνομήλικοί μου έλεγαν πάντα. Πολλοί έτριβαν τα μάτια τους, όταν είπα ότι θα παίξω μέχρι τα 40 χρόνια μου, γι 'αυτό άλλαξα γνώμη, θα παίξω μέχρι τα 42 ... δεν θέλω να σκέφτομαι τι θα κάνω από τον Ιούνιο και μετά, θεωρώ τον εαυτό μου ότι μπορεί να βοηθήσει την ομάδα. Ο αδελφός μου φροντίζει για το μέλλον μου. Δεν ψάχνω για τίποτα, θέλω μόνο να απολαμβάνω κάθε στιγμή με την Γιουβέντους από εδώ μέχρι το τέλος και στη συνέχεια να δούμε τι θα συμβεί».

Αναπόφευκτα λέει και για το Calciopoli:

«Για μένα, η μόνη βεβαιότητα είναι το γήπεδο, μόνο αυτός είναι ο πραγματικός κριτής, αν και δεν μου αρέσει αυτή η λέξη. Τα υπόλοιπα είναι για τον πρόεδρο, τη διοίκηση, τους δικηγόρους και την ομοσπονδία. Δεν ξέρω πόσες φορές έχω απαντήσει αυτές τις ερωτήσεις, δεν θα είναι βαρετό και επαναλαμβανόμενο, είναι πράγματα που με αφορούν μέχρι ένα ορισμένο σημείο όμως, εμένα με ενδιαφέρει για ό, τι έχω κάνει στο γήπεδο με τους συμπαίκτες μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια: